Avatar billede hcr Nybegynder
27. december 2000 - 20:48 Der er 3 kommentarer

Ram Opdatering-Router-Hub

Jeg har nu opdateret min computer 66Mhz med 128MB 100Mhz ram, computeren startede fint op og gør det stadigt.
Jeg har bare fået et problem med at min ADSL router pludselig går ned, jeg har routeren tilsluttet gennem en 10/100 Mbit Hub, sammen med to andre computere og har ikke haft dette problem før.
Jeg starter computeren op og det hele virker et stykke tid og pludselig går routeren i baglås.
Jeg er simpelthen nødt til at slukke og tænde for router og hub før jeg kan køre igen ?
Det er godt nok mystiskt, men kan det mon have noget busfrekvensen at gøre i forhold til det her 100Mhz ram ?
Håber at der er nogen der har et forslag eller en ide, for jeg har lidt svært ved at se sammenhængen i det der sker.
Avatar billede mugge17 Nybegynder
17. januar 2001 - 08:59 #1
Det er faktisk temelig mærkelig det der sker der, jeg har ikke selv nogen forslag, men jeg synes du skal gå ned til din forhandler snakke med dem.....
Avatar billede hcr Nybegynder
17. januar 2001 - 16:13 #2
Jeg siger tak for dit svar, men det kunne jeg jo godt selv have fundet ud af, så jeg vil ikke honorere dette svar med 30 point
Avatar billede mugge17 Nybegynder
17. januar 2001 - 16:58 #3
Det er helt i orden, vidste helle ikke der var noget med point :-)