Avatar billede metaxa Nybegynder
20. september 2003 - 12:33 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Norton-Rester

Jeg har fjernet et ældre Norton AntiVirus for i stedet at installere Norton Security.

Bagefter har jeg genstartet, kørt diskfragmentering og burde være klar til at installere.

MEN - hvis jeg i Regedit søger på Norton, finder jeg følgende:

ab (Standard)  "Symantec Norton AntiVirus OfficeAntiVirus Class"

Søger jeg på Symantec, finder jeg:

ab (Standard)  "C\PROGRAMMER\SYMANTEC\LIVEUPDATE\PRO....."

ab "Threading Model"  "Apartment"

SPØRGSMÅL: Kan nogen sige mig hvad jeg stiller op med disse "ting" - skal jeg slette dem inden jeg installerer igen, eller blot ignorere dem?

PS: Det hører med til historien at jeg under sletningen fik en meddelelse om et par filer der ikke kunne slettes fordi de blev delt med et eller andet i Win, men jeg fik ikke taget kopi af denne meddelelse........
Avatar billede aovergaard Nybegynder
20. september 2003 - 12:46 #2
Gå i tilføj/fjern programmer
Fjern dit Antivirus/og eller Firewall
Fjern live update
Genstart computeren

Godt den fjerner pgr. men der er stadig rester.

Gå i start - Kør - Skriv: regedit - Enter
Gå i rediger - søg - skriv: Norton
Delete den nøgle som prg. finder
Find næste nøgle - (her kan du benytte dig af f3 tasten)
Delete
F3
Delete
Fortsæt til du får at vider der ikke er flere nøgler at slette

Gå i rediger - søg - skriv: symantech
Samme fremgangsmåde som da du skrev Norton

Luk på X

Nu kan du installere nyt Norton uden at få problemer.
Avatar billede metaxa Nybegynder
20. september 2003 - 18:32 #3
Mange tak for hjælp til rkhdk og aovergaard!
Avatar billede aovergaard Nybegynder
20. september 2003 - 20:02 #4
Velbekommen Tak for point:)Har du også brug noget fra rkhdk så skal jeg nok gå af med point, brugte du min metode, så beholder jeg dem *S*
Avatar billede rkhdk Nybegynder
20. september 2003 - 20:12 #5
aovergaard => behold dem, ligemeget om metaxe brugte din eller min løsning, bare at problemet er løst.
Plus det er jo kun points, de har jo ingen virkelig værdi.(?)