Avatar billede zimmer Nybegynder
20. september 2003 - 12:24 Der er 3 kommentarer

Aktiverer brugere på TS CALS Per User på Win2003

Så har jeg endelig fået installeret "Terminal Server Per User" licenser på win2003 - men hvordan faen får man de oprettede bruger til at blive tilknyttet licenserne..? Jeg kan ikke få dem væk fra de temporærer licenser de har nu..?
Avatar billede Slettet bruger
20. september 2003 - 12:38 #1
Avatar billede zimmer Nybegynder
20. september 2003 - 12:57 #2
Jeg har ændret serverens licens opsætning fra "Per Server" til "Per User" - men alligevel står der "the allocation of licenses to users is not currently allocated" under "Server Settings" i tscc programmet..
Avatar billede pzymex Nybegynder
04. december 2003 - 01:15 #3
pr. user cal's bliver endnu ikke håndteret af licens serveren, dvs. at kører ts serveren i usermode, er der i teorien ikke nogen begrænsninger for hvor mange user's der kan logge på samtidigt...  det bliver vel rettet i sp1..