Avatar billede ferieguide Nybegynder
19. september 2003 - 23:06 Der er 1 kommentar

En der kan lave tysk vision & ledigheds kalender?

For det første har jeg betelt for at få det lavet, så jeg kender den ikke dens opbygning og så kan jeg ikke finde ud af ASP. Jeg har i længer tid kæmpet med at få lavet min side på tysk, lige nu er den på dansk og engelsk. Ham der har lavet den siger ikke det er noget problem at lave den i tysk, man skulle bare lave en kopi af engelske i tysk sprog og så skulle den være der. Det lyder simpelt, men det kiset for mig.

Jeg kunne også godt tænke mig at få lavet en slags kalender med mulighed for at dem der opretter et sommerhus har mulighed for at indsætte en periode/datoer og prisen for hvad det koster for denne periode. Her er jeg helt blank og ved ikke hvordan man skulle bøge dette.

Jeg vil gerne betale 200kr+Point for en løsning på dette.
Avatar billede ferieguide Nybegynder
19. september 2003 - 23:09 #1
Webadresse: http://ferieguide.com