Avatar billede speder Nybegynder
19. september 2003 - 14:21 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

.NET applikation uden .NET Framework

Hej

Kan man lave en applikation i Visual Studio (VB.NET) og lave en installationspakke som fungerer på en klient UDEN .NET Framework'et. Fuld points til han/hun som giver forklaring + evt. link til tutorials, etc.
Avatar billede taxdaddy Nybegynder
19. september 2003 - 14:23 #1
Nej, det kan på ingen måde lade sig gøre at køre en .Net application uden Framework (eller Mono).. Læs tråd for 2 dage siden evt. :)

//Tax
Avatar billede bufferzone Praktikant
19. september 2003 - 14:31 #2
Det kan meget snart lade sig gøre. Derer ved at blive udvklet en linux baseret mulighed for at afvikle .NET applikationer, Det vil således være muligt at køre .NET applikationer iden Microsoft elementer. Jeg mener at have læst det o ComOn
Avatar billede taxdaddy Nybegynder
19. september 2003 - 14:32 #3
Det er nok Mono du tænker på, der findes et par projekter der er ret gode efterhånden. :), men måske nok irrelevant i frohold til dette spørgsmål. (måske)
Avatar billede bufferzone Praktikant
19. september 2003 - 14:36 #4
Undskyld det var Computerworld, og det er Mono

http://www.computerworld.dk/default.asp?Mode=2&ArticleID=17367