Avatar billede nopanic Nybegynder
19. september 2003 - 11:04 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

hvad mister man ?

Hvis man lave en opgradering fra Windows98 til XP, hvad mister man så af ting på computeren
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
19. september 2003 - 11:06 #1
Ingenting, idet det er en opgradering.
Avatar billede nopanic Nybegynder
19. september 2003 - 11:10 #2
Jeg har efaring med, at man alligevel mister noget. Men kunne godt tænke mig at vide hvad det er, da jeg så skal brænde det ned!
Avatar billede hcma Novice
19. september 2003 - 11:14 #3
Hvis du absolut vil gå med livrem og seler, skal du tage back-up at Outlook/Outlook express (kontaktpersoner o.s.v.). Alle dine vigtige dokumenter, billeder, musik. Altså alt andet end programmerne, da du jo allerede har dem på CD-rom.
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
19. september 2003 - 11:14 #4
I princippet mister du ingenting, ved en opgradering idet det blot er styresystemet du opgraderer og under opgraderingen vil den beholde alle dine programmer og indstillinger.
Men bagefter kan det nemt være at du så mangler nogle drivere for at det hele spiller optimalt, men det kan du jo ikke gøre noget ved nu. Der er du nødt til at se hvad der mangler, når du er færdig.
Avatar billede nopanic Nybegynder
19. september 2003 - 11:20 #5
ok - tak for hjælpen
tonnybrandt får min point, da catbody ikke har skrevet noget svar !
Avatar billede resten Nybegynder
19. september 2003 - 11:37 #6
Jeg ville fraråde dig at opgarder din xp fra 98 da du er sikker på det bliver lort....

Men det er blot min egen erfaring.
Avatar billede hcma Novice
19. september 2003 - 11:37 #7
skal heller ikke have points, da tonybrandt gav det rigtige svar.