Avatar billede zeno Nybegynder
19. september 2003 - 09:34 Der er 1 løsning

Undlad at cache min forside

Hej

Jeg har det problem at folk tilsyneladende ikke ser min nyeste version af forsiden

Er der nogen der har en eller anden ide om hvad jeg kan indsætte så folk henter den sidste version af mit site og ikke en version der ligger i deres cache ?

Hilsen
Zeno
Avatar billede msu Nybegynder
19. september 2003 - 09:36 #1
Jeg bruger selv :

header("Expires: Mon, 26 Jul 1997 05:00:00 GMT"); // Tidligere dato
header("Last-Modified: " . gmdate("D, d M Y H:i:s") . " GMT");
header("Cache-Control: no-store, no-cache, must-revalidate");    // HTTP/1.1
header("Cache-Control: post-check=0, pre-check=0", false);
header("Pragma: no-cache");                                  // HTTP/1.0

De skal naturligvis som alle andre headers indsættes FØR andet output bliver sendt til browseren.

Håber det kan hjælpe dig.