Avatar billede hardwork Nybegynder
18. september 2003 - 23:48 Der er 5 kommentarer og
4 løsninger

Farver til web

Hejsa,

Er i stor krise håber nogen kan hjælpe.. Bygger lidt på et site med 3 "frames" der ligger ned. Den midster har farven #1f4c6c med en tynd hvid steg i top og bund.. Nu har jeg prøvet at rette top og bund framet til et utal af gange med forskellige farver, men syntes ikke at kunne finde nogen.. Nogen der sidder med super ide?
Avatar billede thb Nybegynder
19. september 2003 - 00:02 #1
Prøv med http://www.colorschemer.com/online.html det er en brand god side :)

Thomas
Avatar billede neander Nybegynder
19. september 2003 - 08:40 #3
www.colormatch.dk
Den er super!
Avatar billede neander Nybegynder
19. september 2003 - 08:41 #4
sorry hacicambaz, havde ikke set dit link nr 3. Trækker mit svar tilbage!
Avatar billede htm Nybegynder
19. september 2003 - 08:45 #5
Hvis du vil have websikre farver er denne side kanon: http://www.htmlgoodies.com/tutors/colors.html
Avatar billede hardwork Nybegynder
20. september 2003 - 12:10 #6
Hejsa,

Tak for svarene kender godt siderne, men årsagen til jeg spørger er at jeg er så dårlig til at sammensætte dem og faktisk ville høre om et bud til noget der matchede :)
Avatar billede hardwork Nybegynder
20. september 2003 - 12:12 #7
Nu er det vidst mig der er en ørn, først nu gik det op for mig hvordan de tools virker
Avatar billede thb Nybegynder
20. september 2003 - 12:16 #8
Hvad med #C7773D eller #5199CD og så med nogle hvide streger..

Thomas
Avatar billede hardwork Nybegynder
20. september 2003 - 22:11 #9
takker for svar :)