Avatar billede havmaage Juniormester
18. september 2003 - 23:22 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Mærkelig lille firkant når jeg afspiller video

Hej!

Når jeg afspiller, divX, eller xvid m.m kører der en mærkelig lille firkant rundt i billedet, det lyder skørt men det er ligesom den summer rundt på skærmen.

Den ligner en domino brik med 6 øjne.

Er der nogle der har haft samme problem.
Avatar billede snookz Nybegynder
18. september 2003 - 23:24 #1
haha.. det kunne lyde somom du har fået en sjov lille virus.. har ik hørt om det før.. men lyder ret sjovt :D
Avatar billede bentn Nybegynder
18. september 2003 - 23:39 #2
kan du lavet et print screen af det?
19. september 2003 - 01:53 #3
Du har nok fået fat i et demo/shareware codec, hvor producenter vil irritere dig til at købe det rigtige codec.
Prøv om du kan afinstallere codec'et, og så installer fx. NIMO's
fra www.divx-digest.com (under "software").
Avatar billede havmaage Juniormester
22. december 2009 - 14:22 #4
hvis nogen vil have point så skriv lige i tråden jeg lukker dette nu skal have ryddet op