Avatar billede genixdk Nybegynder
18. september 2003 - 23:18 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Udelandsk bærbar

Jeg har overvejet at købe en amerikansk bærbar maskine og da tasteturet jo ikke har de klassiske danske taster ÆØÅ om man kan få den til at tro at nogen af tasterne er ÆØÅ da de jo har det samme antal (næsten)
Avatar billede snookz Nybegynder
18. september 2003 - 23:20 #1
sorry.. det vil blive alt for forvirrende, vil jeg tro..  Men mon ikke man kan hente driver fra en side hvor der er forskellige sprog til tastertur.. ved ik helt.. men det vil blive alt for forvirende, selvom det kun er 3 bogstaver.. min mening :D
Avatar billede genixdk Nybegynder
18. september 2003 - 23:30 #2
er vandt til at skrive på engelsk tastetur til programmering, det er lidt nemmere, men som skrive Pc kunne det nu være dejligt
Avatar billede snookz Nybegynder
18. september 2003 - 23:32 #3
ja ok.. så kan jeg godt se at det er en fordel.. Men mon ikke man kan få sig et program som omprogramer tasterne til æøå.. findes der nok, ellers kommer det nok ud på et tidspunkt :D - Alt kan laves nu om dage..
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
19. september 2003 - 00:10 #4
Hvorfor ikke bare installere dansk keyboard i windows så du kan skifte imellem US og DK tastatur ?
Det kræver bare at du kan huske hvor æøå ligger, da der jo står noget andet på tastaturet.

Men det er der et fint lille program der kan hjælpe dig med. Klik start kør, skriv osk og tryk enter. OSK betyder On Screen Keyboard og fungerer som et rigtigt keyboard. Prøv det.
Avatar billede genixdk Nybegynder
06. juli 2004 - 10:10 #5
lukker, lige alle mine løse tråde beklager hvis nogen føler sig snydt så må i lige skrive