Avatar billede whatis Nybegynder
18. september 2003 - 22:36 Der er 4 kommentarer

Sletning af Netmeeting og outlook ekspress mapper?

Er det ikke muligt at slette Netmeeting og outlook ekspress mapperne fra c:\programmer.
De kan slettes men i det øjeblik at jeg tømmer skraldespanden popper programmerne op igen.
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
18. september 2003 - 22:54 #1
Prøv at afinstallere programmerne i tilføj/fjern programmer. Er de ikke her så gå i tilføj/fjern programmer | windows installation og find dem her under kommunikation (tror jeg) og fjern fluebenet ved programmerne. Så vil de blive afinstalleret. (sådan var det i windows 98, håber også rådet virker på en 2000'er)
Avatar billede nogetfx Nybegynder
19. september 2003 - 00:23 #2
Hvis du ikke kan se alt det du vil fjerne så find denne fil og fjerne alle demd er har hide i linien..
http://www.hanno.dk/VisArtikel.asp?ID=336
Avatar billede whatis Nybegynder
24. september 2003 - 19:53 #3
Som jeg skriver i spergsmaalet vil jeg slette mapperne og ikke afinstallere
Programmerne er ikke installeret paa pcen og jeg kan sagtens se mapper og filer.
saa kan jeg ikke bruge jeres svar til noget. Jeg vil slette mapperne permanent.

PS Jeg er i pragh derfor den inkorekte stavemaade.
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
24. september 2003 - 20:44 #4
Du kan prøve at holde shift ned mens du sletter mapperne, men det er ikke sikkert at det hjælper noget. Windows 2000 beskytter en del filer som den mener er nødvendigt for at være stabil, men jeg ved ikke om de 2 mapper er med i de "beskyttede" filer/mapper.