Avatar billede kickboxeren Nybegynder
18. september 2003 - 22:35 Der er 2 kommentarer

Software dvd afspiller hakker

En bærbar computer som bruger Intervideo WinDVD er begyndt at hakke i billede og lyd ved afspilning af dvd'ere.....

Har tidligere fungeret fint.....

Der er masser af ram i computeren
Avatar billede stig3 Mester
18. september 2003 - 23:16 #1
prøv at køre msconfig:
klik start->kør og sriv msconfig.

slå alt fra under start undtagen ctfmon og msnmsgr

Dermed har du ikke en masse gejl liggende og køre i baggrunden.
Avatar billede i_am_gates Nybegynder
21. september 2003 - 00:59 #2
Hallo!

Hvis din DVD afspiller (WinDVD) hakker er der fejl i dine
skærmkort(mpeg-decoder) drivere.
Dataerne fra DVD'en bliver ikke fortolket hurtigt nok af skærmkortet(mpeg-decoderen).
Gode drivere har en meget stor betydning for skærmkortets(mpeg-decoderens) udeevne.
Gå ind på producenten af skræmkortet(mpeg-decoderen) hjemmeside, og kig efter nye drivere.

Go fornøgelse! =)