Avatar billede iversen4real Nybegynder
18. september 2003 - 21:41 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hvilken skærm skal man vælge?

JEg vil gerne have anbefalet skærme der er velegnet til hurtige spil, som fx. black hawk down. Har en performance lige nu, og jeg synes den stinker....... Det skal være en 17 eller 18 tommer, hvor billedet står skarpt... Prisside helst ikke over 1500 kr.

Kom med nogle bud på gode skærme
Avatar billede bufferzone Praktikant
18. september 2003 - 21:51 #1
Eizo laver nogle rigtig gode skærme, der står klart og skarpt i billederne, det gør prisen desværre også, men de er pengene værd

http://www.eizo.co.jp/welcome/products/index.html
Avatar billede johnstigers Seniormester
18. september 2003 - 22:11 #2
Avatar billede johnstigers Seniormester
18. september 2003 - 22:12 #3
Sorry - forkert link:
http://www.eksperten.dk/priser/hardware/hardware-vis.asp?Kode=H001166

Men generelt får du hvad du betaler for når du går så langt ned i pris
Avatar billede resman Nybegynder
19. september 2003 - 15:58 #4
Du kunne også købe brugt. Har en Samsung SyncMaster 900NF der står kniv skarpt. Den kan du få for kr. 1.200,-
Avatar billede isaac Nybegynder
22. september 2003 - 22:34 #5
resman>> hvor kan man det henne??
Avatar billede johnstigers Seniormester
22. september 2003 - 22:39 #6
ISAAC> læs hvad han skriver - det er ham der vil sælge på eksperten (Eksperten er ikke til køb og salg.)
Avatar billede isaac Nybegynder
22. september 2003 - 22:43 #7
når ja ups :)
Avatar billede resman Nybegynder
23. september 2003 - 06:17 #8
Ups! vidste det ikke.Sker ikke igen.