Avatar billede visby Nybegynder
18. september 2003 - 21:29 Der er 2 kommentarer

Bruge JVC DX-100 som webcam

Hej,
Jeg har købt et JVC DX 100 dv mini videocam. Det kan både tilsluttes med firewire og USB. Når jeg bruger det i videoredigeringsprogrammer kan jeg sagtens få fat i det (capture). Men hvis jeg skal bruge det som webcam til videokonferense kan jeg ikke få det til at fungere. MSN messenger kan godt finde mit logitech webcam, men ikke det her. I manualen til kameraet står der det kan bruges til webcam. Jeg har WIN2000, bruger den sidste nye messenger.
Hvad kan jeg gøre, er der et sted jeg kan sætte det op?
Avatar billede bentn Nybegynder
18. september 2003 - 21:46 #1
Kan du ikke gå ind i options og vælge dit cam? (efter det er installeret)
Når jeg bruger det program der fuldte med mit webcam
skal jeg gøre det,da den står udfor et andet (capture) program.
Avatar billede nasp Nybegynder
01. oktober 2003 - 22:17 #2
der findes vidst at program der hedder coffee cup har brugt det til engang vi havde bigbrother i en uge og det havde intet problem selvom det var op til flere foreskellige webcam vi satte til det