Avatar billede sebastianrosen Nybegynder
18. september 2003 - 19:22 Der er 18 kommentarer og
4 løsninger

hvad syntes i om denne side

Har godt nok spurgt engang før.. men der var den ikke hel færdig og jeg fik heller ikke rigtig nogen svar.. men nu spørg jeg igen.. hvad syntes i om www.gamers.frac.dk
Avatar billede timealert Nybegynder
18. september 2003 - 19:37 #1
Flot. Dog med meget tekst på forsiden. Det er lidt overvældende når man ikke har set siden før.

Af fejl:
Flere af linkne i menu virker ikke.
"Kontakt" virker ikke.
"Guides"
"Downloads""Cheat - PS2"
"Forum" er tomt? Hvrodan skriver man?

Under "Medlemmer" har du glemt af lave links'ne til "info" hvor der står "her"

Ellers flot
Avatar billede sebastianrosen Nybegynder
18. september 2003 - 19:38 #2
Hehe.. grunden til de ikke virker er at jeg ikke har lavet de sider endnu..
men ellers tak :)
Avatar billede timealert Nybegynder
18. september 2003 - 19:40 #3
"men der var den ikke hel færdig" så skriv, at den ikke er færdig! :)
Avatar billede sebastianrosen Nybegynder
18. september 2003 - 19:40 #4
ja ved det. Min fejl :)
Avatar billede sebastianrosen Nybegynder
18. september 2003 - 19:43 #5
flere kommentare
Avatar billede sebastianrosen Nybegynder
18. september 2003 - 19:55 #6
nogen flere der vil bedømme den ?
Avatar billede sebastianrosen Nybegynder
18. september 2003 - 20:22 #7
kunne godt tænke mig lidt flere vuderinger :)
Avatar billede c-holst Novice
18. september 2003 - 20:26 #8
siden er ikke for bred til at vises i 800X600, men om det er et priblem ved jeg ikke, for mig er det.

pæn overskueligt inddelt forside, men kunne nyheder ikke komme ind i deres egen underkategori, og så men måske blot havde en seneste nyhed på forsiden, og under den en liste over de 5 seneste.
Avatar billede c-holst Novice
18. september 2003 - 20:28 #9
dagens billede skal da skifte en gang imellem, rulle
Avatar billede c-holst Novice
18. september 2003 - 20:28 #10
mener den er for bred
Avatar billede sebastianrosen Nybegynder
18. september 2003 - 20:29 #11
holst, ved ikke hvordan jaeg laver sådan en nyheds script :(
Avatar billede c-holst Novice
18. september 2003 - 20:32 #12
og et banner kunne måske pynte i bunden af siden, hvis der var knap så mange nyheder
man kan ikke se info om medlemmmene...endnu
hører gerne fra dig når siden er helt færdig, for der er jo en del mangler endnu

mvh
carsten
Avatar billede c-holst Novice
18. september 2003 - 20:33 #13
det ved jeg virkelig heller ikke, men jeg synes det er sjovt at kommentere andres sider ud fra mine umiddelbare indtryk, og tro mig, jeg ved intet om hvordan man laver hjemmesider

www.c-holst.subnet.dk
Avatar billede sebastianrosen Nybegynder
18. september 2003 - 20:34 #14
hehe
Avatar billede sebastianrosen Nybegynder
18. september 2003 - 20:35 #15
er der Nogen der ved det ? :P
Avatar billede nopanic Nybegynder
19. september 2003 - 11:23 #16
Ser ud som alle andre cs sider.
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
19. september 2003 - 12:00 #17
tja der er flere måder at lave et news script på, kommer helt an på hvordan du ønsker det skal se ud, og hvor let det skal være at vedligeholde - fx http://www.dynamicdrive.com/dynamicindex2/manualscroll.htm eller http://www.dynamicdrive.com/dynamicindex2/scroller1.htm og der er garanteret flere :)

Flot side - men der står godt nok meget på din forside. Hvad med at korte teksterne til til et par linier, og så tilføje et link med - læs mere - eller lignende.

Hvad med at sætte din tagwall ind i en iframe - vil se bedre ud ? Siden bliver jo ekstremt lang efterhånden som folk skriver i den.
Du vil også med fordel kunne benytte dig af frames på nogen af de andre sider...
Avatar billede anne-m Nybegynder
19. september 2003 - 15:26 #18
med hensyn til nyheder/billeder der "ruller" kan du muligvis finde noget  på http://www.dynamicDrive.com/
og der står også hvordan man sætter koden ind,

Jeg syntes din side er fin, selv om det er en lille smule hårdt for øjnene at læse negativ skrift – og så desuden på en skærm. Men: din side er godt inddelt og overskueligt sat op! ;o)
Avatar billede c-holst Novice
22. september 2003 - 12:31 #19
nå, kunne du bruge vores råd til noget?
Avatar billede anne-m Nybegynder
22. september 2003 - 13:28 #20
jeg lægger lige et svar...
Avatar billede c-holst Novice
27. september 2003 - 07:30 #21
hvordan går det så?
har du fået det op at køre?
har du brug for mere hjælp?

vi hører gerne hvordan det går

carsten
Avatar billede sharket Nybegynder
27. september 2003 - 20:46 #22
Meget flot side med et overskueligt design. Også et meget flot topbanner. :)