Avatar billede punker Nybegynder
18. september 2003 - 19:12 Der er 9 kommentarer og
2 løsninger

roadbuster sko

kender i det .. man finder lige noget tøj som lige passer/rammer ens stil, og når man så vil ha det igen ... så er det der bare ikke, el. udsolgt el. så noet...

Leder efter nogle sorte sko i mærket Roadbuster.

kendetegn: sort læder, kraftig gummisål, blanke metal ringe til snørebånd, 2 stjerne nitter v/yderste snørehuller, rødt mærke på "flap" under snørebånd.

Har været i MANGE skoforretninger incl. der hvor jeg købte dem og har søgt på nettet ..uden resultat :(

så hvis DU har set dem så skriv lige :) ... tiktak
(lidt desperat løsning .. but what the h...  det er et forsøg værd)
Avatar billede ird Praktikant
18. september 2003 - 19:13 #1
Avatar billede punker Nybegynder
18. september 2003 - 20:36 #2
link virker ikke .... men kiggede lige selv hos skohansen ... det er ikke den, men den ligner lidt (min er lidt federe :)
mener også jeg har haft fat i dem før .... men jeg prøver sku lige at ringe til dem imorgen ... kan være de er mere kunde-service minded end dem der ligger her i københavn ....... ill be back
Avatar billede htmlkongen Novice
19. september 2003 - 00:09 #3
Avatar billede htmlkongen Novice
19. september 2003 - 00:10 #4
Avatar billede htmlkongen Novice
19. september 2003 - 00:10 #5
Det sidste link er en masse Roasdbuster sko. Der er billede til hver sko, selvom det er en fin beskrivelse er det kun dig der ved lige præcis hvordan de ser ud :) Held og lykke
Avatar billede punker Nybegynder
19. september 2003 - 09:45 #6
Det sidste link ... virker ikke... men, Der har jeg været inde (i forretning) og iflg. hende var det ikke bare lige sådan og finde ud af om, producenten stadigvæk lavede dem eller havde nogle tilbage (ved ikke lige hvorfor, det er vel bare at spørge)
Det er det jeg mente med kundeservice i foregående indslag.
men ellers tak (er på vej ind til skohansen.. ligger en i valby)
Avatar billede ird Praktikant
19. september 2003 - 11:21 #7
Så lukker du måske her
Avatar billede punker Nybegynder
19. september 2003 - 14:11 #8
Har været inde hos 2 for handlere af roadbuster sko nu (skohansen og bodilsko)... og de siger begge to nej.. kan ikke skaffes mere ... så opgiver nu ... må finde nogle andre sko (snøft) men ellers tak for hjælp  :)
lukker og slukker ....(må man give point fordi i har prøvet at hjælpe... og vil i have nogle ? evt. 25 stk hver)
Avatar billede ird Praktikant
19. september 2003 - 14:39 #9
Jo tak :-)
Avatar billede ird Praktikant
19. september 2003 - 16:43 #10
Takker
Avatar billede htmlkongen Novice
20. september 2003 - 20:48 #11
Takker også :)