Avatar billede znolfert Nybegynder
18. september 2003 - 18:44 Der er 8 kommentarer

Bip fra bundkort?

Jeg har et Epox EP-8RDA+ og når jeg spiller UT2003 giver det ofte sådan et lille bip fra sig, hvad kan dette være?
Avatar billede znolfert Nybegynder
18. september 2003 - 19:04 #1
Ps. Der står FF på dioden eller hvad det nu er på bundkortet
Avatar billede hottadpole Nybegynder
18. september 2003 - 20:11 #2
Normalt er det keyboard bufferen der løber fuld og bliver sur over det. I bios kan du justere hvor mange tatetryk der max. må lagres. Er standard 12 og kan sættes til max. 30. Jeg kan desværre ikke huske hvad det hedder, men det findes i en af de første 2 til 3 menuer.
Avatar billede hottadpole Nybegynder
18. september 2003 - 20:12 #3
Den kører lidt langsomt, men her er navnet: typematic rate lol
Avatar billede znolfert Nybegynder
18. september 2003 - 20:14 #4
Tak for svaret, men hvor er det man skal skrive den command ?
Avatar billede hottadpole Nybegynder
18. september 2003 - 21:10 #5
Du skal finde den i bios. Ikke skrive noget som helst.
Avatar billede znolfert Nybegynder
18. september 2003 - 21:12 #6
Ok, det fandt jeg også ud af, MEN lige et spørgsmål mere: Hvorfor står det FF på mit bundkort i LED ? Og hvad betyder det?
Avatar billede hottadpole Nybegynder
18. september 2003 - 22:03 #7
På mit hedengangne EP-8KHA+ betød det, at alt var i orden. Du må ty til din manual for at finde ud af det. LED'en på bundkortet angiver forsk. koder m. h. t. hvilke fejl der er opstået.
Avatar billede daquar Nybegynder
20. september 2003 - 23:42 #8
Der er også nogen bundkort der har en fukntion der advarer når cpu'en er ved at blive for varm.. det er nok en god idé at tjekke det for en sikkerheds skyld.