Avatar billede ap127 Nybegynder
18. september 2003 - 16:34 Der er 10 kommentarer

WPS fil

Jeg har nogle WPS filer liggende, som jeg har fået på en backup cd som jeg ikke kan åbne i word.
Når jeg åbner dem bliver det meste vist som tegn, og en meget lille del som tekst. Hvad kan jeg gøre for at teksten bliver vist normalt? Det er meget vigtigt at jeg får åbnet dem.
Avatar billede sbe Nybegynder
18. september 2003 - 16:44 #1
Du skal nok åbne WPS-filerne med Works og derfra gemme dem igen som txt-fil. Så burde du kunne åbne dem i Word igen.
18. september 2003 - 16:44 #2
Det er Microsoft Works-filer.
De kan kun åbnes af Works.
Avatar billede nadster Nybegynder
18. september 2003 - 16:47 #3
Avatar billede ap127 Nybegynder
18. september 2003 - 19:45 #4
Findes der ikke et konverteringsprogam der virker??
Avatar billede b_hansen Novice
30. september 2003 - 11:59 #5
Word burde nu nok kunne åbne dem. I det mindste har Word XP det nødvendige filter.
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
18. februar 2004 - 21:31 #6
Word kan da normalt godt åbns wps filer, du skal bare have installeret nogen plugins. Plejer at være nok at smidde cdén i, så installeres de nødvendige plugins automatisk
Avatar billede b_hansen Novice
19. februar 2004 - 07:54 #7
ellers kan jeg da foretage den nødvendige konvertering, hvis det ønskes....
Avatar billede b_hansen Novice
04. marts 2004 - 09:43 #8
det kunne nu være rart med en kommentar fra ap127......
Avatar billede sbe Nybegynder
04. marts 2004 - 09:58 #9
Tyder ikke på, at det er noget vi skal forvente.....
Avatar billede b_hansen Novice
17. juni 2004 - 13:34 #10
så er der nok ikke andet at gøre end at give en (dårlig) karmavurdering!