Avatar billede mogenshoj Nybegynder
06. september 1999 - 16:24 Der er 8 kommentarer

News script!

Er der nogle der ved hvor jeg kan få en newsscript, så de nyheder jeg skriver automatisk kommer i en kolonne ude i siden af siden. (det lød sku mærkeligt)

- Mogenshoj
Avatar billede dkkarpen Nybegynder
06. september 1999 - 20:01 #1
Avatar billede dkkarpen Nybegynder
06. september 1999 - 20:19 #2
Du kan jo bruge en include kommando
Avatar billede mogenshoj Nybegynder
06. september 1999 - 20:21 #3
Det er ikke sådan en jeg leder efter.
Det er en der viser de 5 seneste nyheder, i en table for sig selv.
f.eks. som på www.jubii.dk (nyhederne)

- Mogenshoj

Avatar billede mogenshoj Nybegynder
06. september 1999 - 20:22 #4
Hvordan det?
Avatar billede dkkarpen Nybegynder
06. september 1999 - 21:31 #5
Men det på jubii er da bare en tabel med text og database referencer.
Avatar billede mogenshoj Nybegynder
07. september 1999 - 19:58 #6
Men jeg skal bare bruge en, hvor jeg kan skrive nyhederne én gang, og derefter skal den opdatere på alle siderne.
Avatar billede diness Nybegynder
08. september 1999 - 10:16 #7
Hvis du er interesseret i at betale dig ud af det, skal du msåke kigge på cgi-world.com
De har et sådan perlscript..
Avatar billede hellhammer Nybegynder
30. september 1999 - 15:29 #8
Eller brug min altid gode løsning. At kigge på: http://www.cgi-resources.com