Avatar billede kasper_rasmussen Nybegynder
18. september 2003 - 13:44 Der er 8 kommentarer og
6 løsninger

Vurdering af BonsaiGalleri.dk

Vil i vurdere denne side jeg har lavet, f.eks forslag til forbedringer / ændringer, jeg vil sætte pris på konstruktiv kritik !

Pointene vil blive delt ud mellem de bedste besvarelser.

Addressen er: http://www.bonsaigalleri.dk/

De bedste hilsner
Kasper Rasmussen
Avatar billede Slettet bruger
18. september 2003 - 13:51 #1
den enste lille ting jeg vil komme med er det ville være rart at kunne læse historien før man klikker ind op det store billede af træerne ellers en fremragende side der er nem at finde rundt på kunne sagtens tænke at det ville være et mekka for fol med interesse for bonzai
Avatar billede Slettet bruger
18. september 2003 - 13:51 #2
10*13 i karakter
Avatar billede arlet Juniormester
18. september 2003 - 13:54 #3
Det øverste oppe i højre hjørne med link´ne er noget rod..

Under dit logo"bonsaigalleri.dk" lav en lille tekst, om hvad du vil med hjemmesiden og hvad vi kan finde.
Gøre os nysgerrige..
Så skal sidste tilføjelser lidt højere op..

natur bonsai og sai-kei skal du fjerne indtil du får billeder dertil.
Trist at trykke på et link der er tomt..

Men pæn og enkelt side..
Avatar billede therevelation Nybegynder
18. september 2003 - 14:01 #4
er enig med arlet, angående linksne i højre hjørne... hvis du evt. putter en ramme udenom, samt tilsætter lidt baggrundsfarve der. noget skal der laves om.  Jeg synes siden er hurtig og let overskuelig. men en introduktion til siden ville være godt, altså lidt om hvem du er, eller hvad siden handler om. Pæn side rart at se folk godt kan lave sider uden absolut at skulle bruge 700 forskellige farver :)

Michal
Avatar billede Slettet bruger
18. september 2003 - 14:01 #5
13 ud af 13, HVIS du altså selv havde lavet det. :-)
Avatar billede krestian Nybegynder
18. september 2003 - 15:14 #6
Ja, cobbermine gallery er fedt...
Avatar billede mystery2003 Nybegynder
18. september 2003 - 15:29 #7
Hej!

Først og frmmest er det en let, overskuelig, enkel og flot design.

1. Dog synes jeg du godt kunne gøre menuen lidt mere tydelig, kunne ikke lige finde den.

2. Sidne siden er så stro, altså den fylkder hele skærmen. Kunne du/i lave et stører logo/banner.
Det tror jeg ville passe meget bedere.

3. flotte farver!

4. I det hele taget en meget flot side.!
Avatar billede mystery2003 Nybegynder
18. september 2003 - 15:30 #8
Det skulle være et svar

Hej!

Først og frmmest er det en let, overskuelig, enkel og flot design.

1. Dog synes jeg du godt kunne gøre menuen lidt mere tydelig, kunne ikke lige finde den.

2. Sidne siden er så stro, altså den fylkder hele skærmen. Kunne du/i lave et stører logo/banner.
Det tror jeg ville passe meget bedere.

3. flotte farver!

4. I det hele taget en meget flot side.!
Avatar billede therevelation Nybegynder
18. september 2003 - 17:31 #9
at gentage sig selv med masser af stavefejl :D
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
18. september 2003 - 17:56 #10
(1) Synes du skal vælge at lave hele baggrunden hvid, istedet for at der er en lille blå kant rundt om, synes det forvirre mere end det gavner.

(2) Synes du skal centrere topbanneret

(3) Det er en meget enkel og struktureret opsætning.

(4) Mangler lidt info om hvad siden handler om, og det vil jeg allerede gerne kunne læse på forsiden.
Avatar billede nicklasb Nybegynder
18. september 2003 - 22:13 #11
Hvorfor skrive "Powered by Coppermine Photo Gallery" så småt? Enten skal det stå der så man kan se hvad der står... Ellers skal det helt væk!
Avatar billede anne-m Nybegynder
19. september 2003 - 15:36 #12
ÅRH... hvordan laver man sådan noget??? det er fedt!  flot! meget, meget proffesionelt :o) bare lige EN ting!!!!: det burde være mig der kunne lave den slags :o(
Avatar billede Slettet bruger
03. oktober 2003 - 13:14 #13
lukketid?
Avatar billede nicklasb Nybegynder
05. oktober 2003 - 21:22 #14
lukketid?!?