Avatar billede xcabe Nybegynder
18. september 2003 - 12:55 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Counter Strike - HLDS Win32 4.1.1.1

Jeg har installeret en HLDS 4.1.1.1 win32 server, installeret counter-strike 1.5 på da det bare ska være en LAN server. Min server har 2 netkort da den også ska bruges som gateway, serveren kører også fint.

Problemet ligger bare i at den ligger serveren ud på det forkerte netkort
Den ligger det ud på netkortet med ip adressen 10.0.0.14 i stedet for det andet så vi kan spille internt.

Jeg har skrevet sv_lan 1 i server.cfg ... det hele virker også ... bortset fra at at den koommer til at ligge på den forkerte ip.. :(

På forhånd tak ...

ps. det er min første server, og den skal laves i windows selvom det ville være nemmere i Linux.
Avatar billede xcabe Nybegynder
18. september 2003 - 13:20 #1
!UPDATE!
Den kommer med en fejl hvor den ikke kan finde "Dedicated server ip"
Avatar billede webhest Nybegynder
18. september 2003 - 13:23 #2
Jeg havde det samme problem med min server på Online Dedicated server da jeg skulle sætte det op igår!
Men jeg fandt ud af at selvom den brugte min ip 90.0.0.1 så tilmed brugte den også den anden ip 80.161.16.178
Så prøv lige at se efter om du ikke godt nok kan bruge den anden ip ;)
Det kan jeg i hvert fald på min!
Avatar billede xcabe Nybegynder
18. september 2003 - 13:27 #3
det var ikk det men jeg havde fundet en dum fejl :$ sry ... ren opg skær blindhed :S