Avatar billede firouzan Nybegynder
18. september 2003 - 12:53 Der er 6 kommentarer

Slet af bruger

Hej.Jeg er har slettet en bruger og hans rettigeheder i min win 2000. Men nu var det sådan at alt e-mail og diverse filer som var gemt under denne bruger er også slettet. Hvad kan jeg gøre for at fine fillerne igen, jeg har ikke personligt slettet dem, kun brugeren. Jeg kan desvære finde genvej til dem når jeg trykker på genven få jeg at vide at filen kan ikke findes.

hvad skal jeg gøre??

tak.
Avatar billede rigtigmmk Nybegynder
18. september 2003 - 13:01 #1
kan du heller ikke finde hans profile (mappe) under dokument and setting..
Avatar billede firouzan Nybegynder
18. september 2003 - 13:04 #2
jo det kan jeg.men desvære outlook express og access fremgår ikke.
Avatar billede firouzan Nybegynder
18. september 2003 - 13:04 #3
eller retter sagt filerne findes ikke:)
Avatar billede firouzan Nybegynder
18. september 2003 - 13:06 #4
genvejene findes kun under mappen seneste
Avatar billede roque Nybegynder
18. september 2003 - 13:11 #5
Prøv at slå "Se skjulte filer og mapper" til, under Funktioner | mappeindstillinger | vis i stifinder.

Søg så efter .dbx filer på brugerens mappe - husk at søge efter skjulte filer og mapper, hvis du kan slå dette til under søgningen.

Sti til mine .dbx-filer:
C:\Documents and Settings\"brugernavn"\Lokale indstillinger\Application Data\Identities\{"tal-og-bogstaver}\Microsoft\Outlook Express

MVh.

Roque
Avatar billede firouzan Nybegynder
18. september 2003 - 14:43 #6
ingen held. finder kun genvejne. og den siger at den enten er slettet eller fjernet.