Avatar billede jaffafo Nybegynder
18. september 2003 - 10:33 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

problem med Required validation control

Jeg har lavet en tagwall hvor jeg har 3 bokse. Dem validerer jeg så med en Required validering.  men Validering gør det at hvis alle felterne ikke er udfyldt kan jeg ikke komme videre, dvs ikke engang trykke på et andet link..

problemet kan ses her:  http://www.tomo.dk/tagwall.aspx
Avatar billede llgpublic Nybegynder
18. september 2003 - 10:35 #1
Hmm...
Avatar billede llgpublic Nybegynder
18. september 2003 - 10:35 #2
Din kilde kode ville hjælpe mig meget ...
Avatar billede m_skau Nybegynder
18. september 2003 - 10:42 #3
Hvis du sætter dine andre links til "Runat = 'server'", så kan du sætte egenskaben "causesvalidation = 'false'" - så undgår du at der valideres for det link eller den knap.
Avatar billede llgpublic Nybegynder
18. september 2003 - 10:43 #4
True True ..
Avatar billede jaffafo Nybegynder
18. september 2003 - 10:45 #5
god ide..

men kan det ikke gøre generelt for eks. i web.config filen og så kan jeg bare tilføje "causesvalidation = true" til de knapper der skal valideres?
Avatar billede jaffafo Nybegynder
18. september 2003 - 11:28 #6
anyone?
Avatar billede ubernerd Nybegynder
19. september 2003 - 03:45 #7
Nej der er ikke nogen default CausesValidation setting i web.config, og default value på en knap er true, så det er den eneste måde du kan gøres det på.