Avatar billede hfrontdk Nybegynder
18. september 2003 - 09:56 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Minimering af ICQ ved opstart af Windows

Hvordan gør jeg sådan at min kontaktliste ikke blive vist ved opstart af Windows - altså at den ligger minimeret hele tiden?
Avatar billede jschack Nybegynder
18. september 2003 - 10:55 #1
Jeg tror ikke den kan starte minimeret, men du kan sætte "Auto hide delay" til den laveste værdi i Main -> Preferences -> Contact list -> Options.
Avatar billede willi Nybegynder
18. september 2003 - 11:41 #2
>ICQ/Genererelt/Indstillinger og sikkerhed/
flueben ved:
Åben og minimer alle typer indgående medd...
Er det sådan?
ICQ starter så minimeret
Avatar billede hfrontdk Nybegynder
18. september 2003 - 11:58 #3
Jeg er lige skiftet fra den danske lite udgave til den "store" engelske udgave og når Windows startes er kontaktlisten ikke minimeret - det var den i den danske udgave. Det er ikke når beskeder modtages.
Avatar billede willi Nybegynder
18. september 2003 - 12:05 #4
Det burde virke.
Jeg er omvendt skifte fra den engelske til den danske og har altid kørt med den minimeret ved start og uden "velkomstrude"
Avatar billede hfrontdk Nybegynder
23. november 2003 - 08:41 #5
Jeg lukker - nogle der vil have point?
Avatar billede beta Nybegynder
23. november 2003 - 08:47 #6
Dette er ikke et direkte svar på dit spørgsmål, men blot et tip, hvis du trykker på CTRL SHIFT A, så kan du få ICQ til minimere/maksimere, det er en hurtig genvej til lige at se, om nogle af en ens ICQ dudes er online...
Avatar billede hfrontdk Nybegynder
25. november 2003 - 19:40 #7
@beta - tak for info'en...