Avatar billede maria.cand Nybegynder
17. september 2003 - 23:18 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Active X objekter

Er det muligt at opdatere sine Active X objekter - JEg mangler nemlig en del af dem??
Avatar billede hittman Nybegynder
18. september 2003 - 00:29 #1
Prøv at gå til menuen "Funktioner/ActiveX" (Tools/AtiveX) og i vinduet AtiveX-objecter kan du se listen og tilgængelige værktøjer.
Her er der en sær blanding af dll og ocx filer.
Ved at bruge knappen "Registrer" for at pege på ActiveX komponenter access skal anvende. (Brug ikke knap "Fjern registrering" - da de ikke længere vil være til rådighed).
Hvis du har en refference maskine hvor de virker - kan du sammenligne mængden af *.OCX filer - og en panikløsning (det er jo sent) kunne være at kopiere de manglende filer ind i den rette folder. Brug herefter knappen registrer for at gøre dem tilgængelige.
Husk altid at installere access sammen med de andre officeprogrammer, da der ellers kan mangle haj-filer. Brug altid brugerdefineret installering, så du har indflydelse på dit valg af værktøjer.
Så fejlen kan være at de ved et uheld er blevet deaktiveret - eller aldrig har været der !
Avatar billede maria.cand Nybegynder
18. september 2003 - 19:40 #2
KAn man ikke hente dem hos microsoft??
Avatar billede fynbohans Nybegynder
21. september 2003 - 10:53 #3
Hvad er det for en du mangler? Hvilken Access bruger du?
Avatar billede maria.cand Nybegynder
23. september 2003 - 14:51 #4
Lukket er fundet