Avatar billede netfest Nybegynder
26. december 2000 - 21:13 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

CPU Køler

Hej
Jeg har lige bestilt en nu CPU en K6-2 500 MHz så er det lige det med køleren. jeg har en helt ny køler på min  gamle CPU med kølepasta og sådan noget varmeledende plasi
Skal jeg bar sætte den direkte over på den nye CPU uden at rense køle profilen?
Det var et longt spørgsmål er der en der har et kort svar?
Avatar billede JanusHoi Praktikant
26. december 2000 - 21:23 #1
Det burde der strengt taget ikke være noget galt i, hvis køleren er ny og uden snavs.

Men når du roder med det alligevel er det vel ikke så svært at rense delene??

Der skal ikke langt tids brug til før der er en del støv og snavs inden i en computer, så jeg ville nok rense den for en sikkerheds skyld.

--
Master HØI
Avatar billede wisen Nybegynder
27. december 2000 - 11:13 #2
Du skal bare være sikker på, at den kan køle en større/hurtigere processor.... Det skulle ikke umiddelbart være nødvenigt at rense den, men når den nu alligevel er ude....
Avatar billede komputer Nybegynder
29. december 2000 - 16:52 #3
Du skal være opmærksom på at køleren er kraftig nok!
du skal huske at kølepastaen skal lægge i et TYNDT lag.. og når du sætter køleren på CPUen skal du ligesom dreje den forsigtigt \"på plads\" du skal høre en \"metal mod metal\" lyd, så er der termisk kontakt
Avatar billede JanusHoi Praktikant
30. december 2000 - 20:34 #4
hvorfor afviser du de to første svar og godkender det sidste. MEGET MEGET MÆRKELIGT!!