Avatar billede hrskitzo Nybegynder
17. september 2003 - 20:38 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til Windows Media Player

Hej Experter

Jeg sidder og skulle lige til at høre en ny cd som jeg lige havede købt men en af mine venne havede været over tidligerog "pille" ved min com så mine Windows Media Player codes ikke virker. Altsår jeg kan ikke afspille musik, fordi at jeg mangler s´ådan nogle codes.

Hvor kan man hente codes til Windows Media Player??

MVH
/Hrskitzo
Avatar billede foxy_lady Nybegynder
17. september 2003 - 20:43 #1
du kan evt. opdatere den med windows update.. ellers kan du hente divx, xvid codecs og nimo codecpack
Avatar billede foxy_lady Nybegynder
17. september 2003 - 20:45 #2
Avatar billede foxy_lady Nybegynder
17. september 2003 - 20:46 #3
Avatar billede futurama800 Nybegynder
17. september 2003 - 20:52 #4
Jeg har en codec pakke liggende kun til WMP9 hvis du er intereseret :)
Avatar billede hrskitzo Nybegynder
17. september 2003 - 21:43 #5
Det er jeg faktisk, hvor har du den liggene??

MVH
/Hrskitzo
Avatar billede cyberspace Nybegynder
18. september 2003 - 14:33 #6
Vil lige indskyde at nogel skiver er kopibeskyttede, de kan derfor ikke afspilles på en pc, men kun i et stationært cd drev (Hvis der er tale om at din cd er en musik cd)
Avatar billede htmlkongen Novice
19. september 2003 - 00:22 #7