Avatar billede fembe Nybegynder
17. september 2003 - 20:17 Der er 1 kommentar

Musikafspiller der ikke starter forfra når siden reloader

Jeg har et lille problem, jeg skal bruge en musikafspiller på min side, hvor man kan tænde/slukke for musikken samt vælge mellem 3 stykker musik. Se det har jeg fået til at virke (dog med et lånt javascript) MEN da jeg ikke har lavet siden i frames – og ikke agter at gøre det stopper musikken eller starter forfra hver gang man klikker på et link hvilket jo ikke er fedt :o(

Er der nogen der ved hvad jeg skal gøre for at få musikken til at spille hele tiden uden at lave siden i iframe, frames eller flash??

Håber der er nogen der kan hjælpe, hilsen
Karin :o)
Avatar billede soes Nybegynder
17. september 2003 - 22:28 #1
tror ikke at der udmiddelbart er nogen løsning du kan bruge. Du kan evt. vælge at gemme en session/cookie på clienten når den vælger sit stykke musik, men jeg kan ikke se hvordan du kan hoppe hen til det sted i sangen hvor han var sidst.

Jeg vil nok bide i det sure æble og leget lidt med tankerne om frames (hvilket jeg ikke selv kan lide) eller måske få lavet siden i flash. Jeg vil mene at den sidste løsning nok ville være den bedste da du der har mulighed for at integrere musikken lidt mere istedet for bare at hente den ind som et embered object i din html side (går ud fra at det er sådan at det fungere)