Avatar billede steffen_f Nybegynder
17. september 2003 - 17:14 Der er 1 kommentar og
1 løsning

.htaccess jeg vil gerne læhhe password på min html side

jeg prøver at sætte password beskyttelse på en mappe som indenholder nogle html sider.

min .htaccess fil har jeg gemt i mappen med en html side i. med dettet navn: .htaccess og den filen inderholder:
AuthName "-- webmaster --"
AuthType Basic
AuthUserFile/web/www/frac/users/pchelp/.htpasswd
require valid-user

min htpasswd fil har jeg ikke gemt i nogen mappe, den ligger ude i starten. jeg har genmt den som .htpasswd og denne fil indeholder:
webmaster:MjB.zyox2aaFo

men når jeg så klikker med ind på den html side jeg har gemt i mappe, åbner computeren siden uden vidre! hvad gør jeg forkert????

jeg har brugt denne artikel http://www.webcafe.dk/artikler/apache/htaccesspassword/htaccesspassword.html

og jeg har PHP
Avatar billede steffen_f Nybegynder
10. april 2004 - 21:27 #1
lukker
Avatar billede steffen_f Nybegynder
10. april 2004 - 21:27 #2
.