Avatar billede planovia Nybegynder
17. september 2003 - 15:19 Der er 10 kommentarer

trojan musicSearch

Er der nogen der ved hvor man kan finde et removal tool til den ?
Avatar billede spr3kcer Nybegynder
17. september 2003 - 15:22 #1
Avatar billede bartfreak Nybegynder
17. september 2003 - 15:25 #2
http://esales.element5.com/product.html?productid=141311&languageid=1&affiliateid=70562
det her er blot et demo program..men de siger den osse fjerner den der MusicSearch..O
Avatar billede arlet Juniormester
17. september 2003 - 15:27 #3
http://www.misec.net/trojanhunter/ Prøv lige at hente denne Trojanscanner, du kan få den på prøve i 30 dage, og det er en af de bedste trojanscannere som findes på markedet. Når du har installeret den, så højreklik på ikonet i tray, vælg settings, og sæt en vinge i at den skal fjerne det som den finder. Ellers vender du tilbage for der er også andre metoder, men denne er virkelig god.
Avatar billede perhaps Nybegynder
17. september 2003 - 15:41 #4
Er din virusscanner AVG?
Avatar billede planovia Nybegynder
18. september 2003 - 10:58 #5
Ja det er AVG virusscanner
Avatar billede arlet Juniormester
18. september 2003 - 11:04 #6
Fandt trojanhunter noget???
Avatar billede perhaps Nybegynder
18. september 2003 - 13:23 #7
Så tror jeg ikke at der er andre scannere som finder noget. Det er AVG som laver "false positiv". Har tidligere hørt om AVG og musicsearch. Men tag en onlinescanning med både Panda, Housecall (begge virus) og Spywarefri's onlinescanner for spyware. Hvis de ikke finder noget, så er det AVG som har lidt problemer. Find alle onlinescannere her:
http://www.spywarefri.dk/onlinevark.htm
Avatar billede perhaps Nybegynder
18. september 2003 - 13:24 #8
ok, det link fik jeg vist lagt ind to gange, sorry!
Avatar billede bartfreak Nybegynder
18. september 2003 - 22:04 #9
*lol*..
har du fået fjernet den tingest..O)
Avatar billede perhaps Nybegynder
18. september 2003 - 22:47 #10
Planovia kommer du med en tilbagemelding?