Avatar billede anders_t_nielsen Nybegynder
17. september 2003 - 13:57 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

vedr compaq info

Hej.

Er der nogen der har linket til der hvor man kan slå op hvad ens hardware indeholder ud fra serie nr på compaq website????
Avatar billede evildon Nybegynder
17. september 2003 - 14:08 #2
Hmmm..Det er da ikke serie nummer ... Det er produkt nummer, men det burde kunne gøre det.
Hvordan kan det være at du ikke vil bruge product ID ?
Avatar billede anders_t_nielsen Nybegynder
17. september 2003 - 14:20 #3
svaret var ikke tilfredstillende, idet at jeg har nogen compaq maskiner jeg gerne vil vide eksakt hvad indeholder. Hvis der findes flere udgaver af en maskine er den information ikke eksakt nok , med produkt id.
Avatar billede andersenph Nybegynder
17. september 2003 - 14:22 #4
Jamen hvorfor accepterer du det så ?????
Avatar billede andersenph Nybegynder
17. september 2003 - 14:23 #5
http://www.aida32.hu/aida-download.php?bit=32
Dette program kan bruges til at identificere alt på dine maskiner
Filen hedder sysinfotool
Avatar billede anders_t_nielsen Nybegynder
17. september 2003 - 14:26 #6
Det var en fejl jeg accepterede, compaq har på deres site tidligere haft det sådan at man kunne indtaste et serie nr og få information om maskinen.

Det er det site jeg vil have fat i.!!!!
Avatar billede andersenph Nybegynder
17. september 2003 - 14:29 #7
Skal jeg lige lave et spørgsmål til dig, så du kan få dine point retur???
Avatar billede anders_t_nielsen Nybegynder
18. september 2003 - 09:04 #8
Hej igen. Her er linket til det jeg spurgte om. Her kan man søge ud fra seire nr. :))

http://h30121.www3.hp.com/sparesstore/default.asp?mscssid=GJCNCS45RS5X8NNEHGSHERUFJ21X95L9&Create=1