Avatar billede imma Forsker
06. september 1999 - 12:33 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Mail a Friend

Hejsa, jeg skal lave en funktion, så man kan fra min side skrive til en kammerat, hvor min e-mail bliver cc: er der en nem form der kan det.
Avatar billede gozar Nybegynder
06. september 1999 - 12:44 #1
Du kan finde en nem mail form her: http://www.coder.com/code/mailform
Avatar billede villadsen Nybegynder
06. september 1999 - 12:48 #2
Med lidt fingersnilde kan du gøre det med klassikeren Formmail fra Matt's Script Archive:
http://www.worldwidemart.com/scripts/formmail.shtml

Det det handler om er at sætte værdien i dit recipient-field til at være det indtastede samt et komma og din email-adresse. Det kan du gøre ved fx. en onSubmit-funktion.

Men er det iøvrigt ikke en lidt suspekt feature at have, sådan at tappe andres mail? Ikke for at jeg skal blande mig, men jeg ville bestemt ikke bryde mig om at mine mails bliver sendt cc til en anden uden jeg ved det.
Avatar billede stoffer Nybegynder
07. september 1999 - 09:22 #3
hejsa

find ud af hvilke mailkomponenter i har på serveren Jmail e.lign.

så skal jeg se om jeg kan flikke noget sammen ik.

Avatar billede Slettet bruger
07. september 1999 - 09:58 #4
ADMIN>>>>>> LÆS DETTE SPM. ER DET IKKE LANGT UDE !!!!!!!!!
Jeg synes at folk skal lade hver med at svare på dette spørgsmål !

Da jeg mener at det IKKE er et spørgsmål der burde komme op her på eksperten.

Til ALLE: Prøv at forstille jer at Hotmail eller Forum lavede samme nummer hvordan ville i have det !
Avatar billede Slettet bruger
07. september 1999 - 12:32 #5
ADMIN>>>>>> LÆS DETTE SPM. ER DET IKKE LANGT UDE !!!!!!!!!
Jeg synes at folk skal lade hver med at svare på dette spørgsmål !

Da jeg mener at det IKKE er et spørgsmål der burde komme op her på eksperten.

Til ALLE: Prøv at forstille jer at Hotmail eller Forum lavede samme nummer hvordan ville i have det !
Avatar billede Slettet bruger
07. september 1999 - 12:32 #6
ADMIN>>>>>> LÆS DETTE SPM. ER DET IKKE LANGT UDE !!!!!!!!!
Jeg synes at folk skal lade hver med at svare på dette spørgsmål !

Da jeg mener at det IKKE er et spørgsmål der burde komme op her på eksperten.

Til ALLE: Prøv at forstille jer at Hotmail eller Forum lavede samme nummer hvordan ville i have det !
Avatar billede Slettet bruger
07. september 1999 - 12:32 #7
ADMIN>>>>>> LÆS DETTE SPM. ER DET IKKE LANGT UDE !!!!!!!!!
Jeg synes at folk skal lade hver med at svare på dette spørgsmål !

Da jeg mener at det IKKE er et spørgsmål der burde komme op her på eksperten.

Til ALLE: Prøv at forstille jer at Hotmail eller Forum lavede samme nummer hvordan ville i have det !
Avatar billede stoffer Nybegynder
07. september 1999 - 12:36 #8
hj ---> gider du stoppe det lort, du har lavet din point én gang. Jeg gider ikke have min mailbox fyldt op med det...

imma ---> hvad med at du svarede på mit spg. så vi kunne komme videre i teksten?
Avatar billede stoffer Nybegynder
07. september 1999 - 12:37 #9
villadsen ---> du har ret, men nu ved jeg tilfældigvis hvad det er til, og der er ikke skumle bagtanker involveret...
Avatar billede chipmaster Nybegynder
08. september 1999 - 17:22 #10
hvad er det så til
jeg ville da have meget
imod hvis jeg skrev en mail og uvedkommende læste den

/chipmaster
Avatar billede mora Nybegynder
21. september 1999 - 13:45 #11
helt enig med at det er lidt langt ude, men tjek webben for formmail´s der er masser af gratis muligheder...

Hvis du enelig skal have en kopi hvad så med at placere dig i BCC?
Avatar billede kenneth_ Nybegynder
16. februar 2001 - 13:46 #12
du kan downloade en gratis en på :
www.viewsource.dk , www.codes.com , www.asp.dk , www.activeserverpages.dk