Avatar billede krab Praktikant
17. september 2003 - 13:48 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

hvorfor ikk sessions her?

Hvorfor kan jeg ikke benytte sessions når jeg bruger denne DSN, som vidersender til min IP?

www.6x.to

nogle foreslag?

//krazz
Avatar billede subbe Nybegynder
17. september 2003 - 14:09 #1
Jeg forstår ikke dit spørgsmål - Har du prøvet et andet system?, et andet sted hvor man kan få gratis redirect.. - det ville måske være en ide.. selv om en to domæne skulle lade sessions kører igennem.. men.. prøv
Avatar billede krab Praktikant
17. september 2003 - 14:12 #2
Ved godt at det lyder underligt... men hvis du selv lige kan lave en side hvor der er noget logind med sessions i, og du selv har en webserver, så prøv li å lave en domæne 100% på det ik virker..!

//krab
Avatar billede krab Praktikant
29. september 2003 - 20:15 #3
lukket