Avatar billede k-slav Nybegynder
17. september 2003 - 11:03 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

USB printer til netværk

Har en printer der kun har usb stik, og vil gerne have sat den til en hub. Kan man få en lille box, hvor der er et usb stik i den ene ende, og et netstik i den anden ende? Hvis ja, hvor kan man købe den, og hvad koster den.
Avatar billede bufferzone Praktikant
17. september 2003 - 11:07 #1
Du kan få såkaldte printservere til dette. Om de kan håndtere usb stik ved jeg ikke med sikkerhed, men jeg har en kraftig formodning om at de kan i dag. priser kan du finde her

http://www.eksperten.dk/priser/network/NetworkPrintNet.asp
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
17. september 2003 - 11:09 #2
Du skal som bufferzone ganske rigtigt siger have fat i en print server.

De er lidt peberet når det er til USB mener den ligger på omkring 2000 Kr for en HP men den fås vel også billigere i et eller andert ukorent mærke

MC
Avatar billede mikkel_sarup Nybegynder
17. september 2003 - 11:12 #3
http://edbpriser.dk/netvaerk/net-usb.asp

og tryk på søg, måske disse kan bruges
Avatar billede k-slav Nybegynder
17. september 2003 - 11:13 #4
Tak for hjælpen nu ved jeg hvad jeg skal se efter, jeg fandt lige en til ca. 600 kr.
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
17. september 2003 - 11:13 #5
held og lykke med projektet

MC