Avatar billede jeje Nybegynder
17. september 2003 - 10:37 Der er 6 kommentarer

Format linjen er "pist borte"

Min formatlinje (med ikoner) er med ét borte.
Jeg har været i Vis+Værktøjslinjer+fjernet fluebenet og sat det igen - men den dukker ikke op igen. Jeg har også prøvet at erstatte normal.dot - men det hjalp ikke. Hvad kan det være ?
Avatar billede aridian Nybegynder
17. september 2003 - 11:02 #1
Prøv at trække alle de andre værktøjslinjer ud, den skal sikkert nok gemme sig bag ved en af dem, har været udsat for det før.
Avatar billede jeje Nybegynder
17. september 2003 - 11:22 #2
Jeg har prøvet at slukke for alle Værktøjslinjer, og så kun tænde for format men den vil ikke gøre sig selv synlig.
Avatar billede aovergaard Nybegynder
17. september 2003 - 11:36 #3
Avatar billede jeje Nybegynder
17. september 2003 - 12:52 #4
Fulgte forskriften i nævnte link, med at korrigere i word8.0\data reg. Men det hjalp ikke helt. Satte så skærmopløsningen ned til 640x480 og vupti så var farmat-linjen der, fik sat den på sin rigtige plads op opløsningen igen til 800x600, så nu funker den so den skal.
Avatar billede jeje Nybegynder
17. september 2003 - 12:53 #5
Case is closed
Avatar billede titwenty Nybegynder
16. oktober 2003 - 10:34 #6
Så må selv tage pointene hvis dette skal lukkes - det er fortsat åbent *s*