Avatar billede robotten Praktikant
17. september 2003 - 09:21 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Automat til pulver kaffe, the mv.

Hej

Har ledt efter en leverandør af en varmtvands drikkeautomat.
Det skal være af den slags, hvor der kan isættes forskellige slags pulver (kaffe, the, kakao, suppe) i kasser.
Dvs. man tapper pulveret direkte i en kop, for derefter at tilsætte varmt vand.

Jeg tænker ikke på de store automater, der står i kantiner osv., men en lille fiks en, der kan stå på et bord.
Avatar billede Spotgun Seniormester
17. september 2003 - 09:23 #1
Prøv at høre Cafax (http://www.cafax.dk) ad om det er noget de har/kan skaffe...
Avatar billede Slettet bruger
17. september 2003 - 09:23 #2
damn spotgun var for hurtig ville også have sagt cafax
Avatar billede robotten Praktikant
17. september 2003 - 09:31 #3
Kigger på det.
Avatar billede hoejrup Nybegynder
17. september 2003 - 09:34 #4
Du kan også prøve Wittenborg: http://www.wittenborg.dk/

/per
Avatar billede Slettet bruger
17. september 2003 - 10:07 #5
Vi er godt tilfredse med vores "Classic" fra http://www.fountain.dk/

De har endda vist sælgere som kører rundt i alle egne af landet.
Avatar billede robotten Praktikant
17. september 2003 - 10:19 #6
netomia>> Det var just præcis den slags jeg kiggede efter.
Avatar billede robotten Praktikant
19. september 2003 - 08:41 #7
Har kontakt med Cafex nu, så lige et svar spotgun
Avatar billede robotten Praktikant
23. september 2003 - 12:39 #8
I andre kan kaste et svar i tilfælde af, at spotgun ikke viser interesse.
Avatar billede robotten Praktikant
25. september 2003 - 12:03 #9
Min tålmodighed er udløbet. Takker for hjælpen ;)
Avatar billede hoejrup Nybegynder
25. september 2003 - 15:12 #10
Velbekomme. :o)

/per
Avatar billede bergamo Praktikant
03. september 2013 - 17:52 #11
Hej robotten.
På denne side kan du få tilbud fra flere forskellige udbydere af kaffeautomater: http://www.ekspertvalg.dk/kaffeautomater/

Håber det var en lille hjælp :-)
Avatar billede robotten Praktikant
03. september 2013 - 18:58 #12
He he... næsten 10 år siden jeg stillede det her spørgsmål. Men jeg har trods alt fundet ud af, at få en kop kaffe siden da :)