Avatar billede nk_bitsch Nybegynder
17. september 2003 - 07:58 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

hej,. til d0r3x

TIL  d0r3x
Avatar billede andersenph Nybegynder
17. september 2003 - 08:01 #1
Læg lige en reference ik :0)
Avatar billede darkside Nybegynder
17. september 2003 - 08:11 #2
Det her lugter lidt efter som d0r3x ikke har svaret på nogen spm..
Avatar billede snowball Novice
17. september 2003 - 08:11 #3
Ref.: http://www.eksperten.dk/spm/400879

nk_bitsch: Husk venligst en reference når du laver denne slags overførsler :)

Snowball
Avatar billede darkside Nybegynder
17. september 2003 - 08:12 #4
Ah dahm den så jeg ikke, undskylder ;)

Sidder åbenbart stadigt og sover lidt
Avatar billede halifax Nybegynder
17. september 2003 - 10:57 #5
Slet ikke noget underligt i det.
Flot gjort af nk_bitsch - respekt.  :)
Avatar billede nk_bitsch Nybegynder
17. september 2003 - 13:13 #6
det var da så lidt.. han kom jo til at give dem til den forkerte.. nu mangler jeg bare et svar fra hamm..
Avatar billede d0r3x Nybegynder
18. september 2003 - 12:27 #7
jeg regner med at det er mine ram der er ngoet galt med.. for når jeg går ind i AIDA32 og lavet det der benchmark så viser den ikk nogle ram så det ka vidst kun være det..
Avatar billede nk_bitsch Nybegynder
18. september 2003 - 12:45 #8
jep, det kunne meget vel være det, er du sikker på at de sidder ordenligt i.
Avatar billede halifax Nybegynder
18. september 2003 - 13:11 #9
d0r3x - Det er meningen du skal lægge et svar.
Så får du dine 200 point retur fra nk_bitsch. Fin fyr  :)
Avatar billede d0r3x Nybegynder
18. september 2003 - 17:10 #10
aha.. det er første gang jeg har prøvet det her s¨man ka godt at jeg er lidt newb til det her eller oz det her.. :)
Avatar billede nk_bitsch Nybegynder
15. maj 2004 - 11:27 #11
Hva har jeg gang i :S.. . Det må du sq undskylde... Troede jeg hade accepteret dig.. :S.. og her et år  efter  opdager jeg at jeg ikke har... *Pinligt*... nå men her kommer de.. hvis du stadig er aktiv her inde, kan jeg godt oprette et nyt link med 100 point ekstra... hvis du er interesseret... undskyld undskyld undskyld.. ... :)

Niels...