Avatar billede schubert Nybegynder
16. september 2003 - 23:10 Der er 20 kommentarer og
7 løsninger

Design pakke

Vi mangler et logo, sådan til at starte med.

Her efter skal vi bruge banner, evt. renovering af website m.m.

Der er frit slag - hvad angår farver og tekst.
Det eneste krav er at det er rene farver ( altså ikke noget der fader, toner i i andre farver, rene farver rene linier)

Skrifttypen skal også være almindelig tilgængelig - Vi har indtil nu brugt Arial Black.

Logoet skal anvendes på brevpapir, tøj og biler og på vores website

Være kreativ,

Logoet skal leveres i højopløslig JPG
(logoet skal kunne laves om til vektorgrafik senere)

Jeg giver 20 point til alle der kommer med et rimeligt forslag. Det logo vi vælger vil få resten af opgaverne, som vil blive rigeligt belønnet med point m.m.

Logoet er til et tekstil trykkeri, der primært laver Tshirts og anden profilbeklædning.

Firmaet hedder CC Print (du kan læse mere på www.ccprint.dk)

Se at komme igang - der er deadline fredag aften.

Schubert
Avatar billede flashers Nybegynder
16. september 2003 - 23:36 #1
Avatar billede flashers Nybegynder
16. september 2003 - 23:52 #3
---> Ranger dit logo/4.jpg skal vi vist lige snakke lidt.  for mig bevidst så er c i anden ikke = cc men bare c    det er det samme med 1 i anden det er oxo bare en  men fikst fundet på hehe
Avatar billede fastwrite Nybegynder
17. september 2003 - 00:28 #4
kommer også lige med et par forslag.
Avatar billede oersted Novice
17. september 2003 - 00:39 #5
deadlinen kan jo nok nåes, og prisen bliver rimelig. Men du forventer vel ikke at betale dig fra opgaven med xpert point ?!

kig på www.jspr.dk
jeg er specialiceret i designlinier og kan levere til alle former for tryk og web

send en mail - så finder vi et fornuftigt prisleje

Hilsen Jesper
Avatar billede fastwrite Nybegynder
17. september 2003 - 00:50 #6
her er de så :

http://www.tsmedia.dk/eksperten/logo/spm402003/v2.gif
http://www.tsmedia.dk/eksperten/logo/spm402003/v3.gif
http://www.tsmedia.dk/eksperten/logo/spm402003/v4.gif
http://www.tsmedia.dk/eksperten/logo/spm402003/v5.gif
http://www.tsmedia.dk/eksperten/logo/spm402003/v6.gif

Alle filerne er lavet i Illustrator, der er vektorbaseret, og dermed kan skaleres op eller ned efter behov. Der er naturligvis copyright på mine logoer, men lad os finde ud af en aftale, hvis I er interesseret.

Mvh Thomas / Fastwrite
Avatar billede armena Nybegynder
17. september 2003 - 03:48 #8
Avatar billede oersted Novice
17. september 2003 - 04:04 #9
armena: fine bobler a la cyber city

.... jeg driller bare
Avatar billede hoejrup Nybegynder
17. september 2003 - 09:55 #10
Når du mener "som vil blive rigeligt belønnet med point m.m.", betyder det at vi kan få en kasse t-shirts mv. med i købet?

Hvis vi skal betale en fornuftig pris for dine ydelser, så skal du også forvente at betale en fornuftig pris for vores ydelser.
Ellers må du forvente et semi professionelt resultat, som de
fleste andre firmaer på eksperten.

/per
Avatar billede schubert Nybegynder
17. september 2003 - 11:10 #11
Indtil videre er vi glade for det vi ser, Der er enkelt logo´er der har farve som dækker indover hinanden, det du´r ikke.
Hoejrup: Jeg er åben for alternativ betalinger, så som t-shirts f.eks. Penge må man jo ikke tilbyde her på Eksperten.
Men tror du ikke inden du brokker dig at du skulle komme ind i kampen, så skal du nok få hvad der bekommer dig.
Avatar billede hoejrup Nybegynder
17. september 2003 - 11:16 #12
Ekspertens regler: 2.7 #  Det er tilladt at udlodde andre præmier end point for svar. Det kan være penge. I så fald må man ikke udlodde point. Det er brugernes eget ansvar at afgøre, om svarene er korrekte og betalingen gennemføres. Eksperten kan ikke drages til ansvar for hverken løsning eller betaling. Eksperten vil kun blande sig i spørgsmål, der handler om point.

7per
Avatar billede hoejrup Nybegynder
17. september 2003 - 11:20 #13
Jeg brokker mig hellere ikke, men holder mig bare til fakta.

/per
Avatar billede fastwrite Nybegynder
17. september 2003 - 16:19 #14
shubert - hvad synes du? "glade for det vi ser" - er der nogen 'yndlinge' så vi ved hvilken retning I kunne tænke jer det?
Avatar billede schubert Nybegynder
17. september 2003 - 20:31 #15
jeps vi kan vældig godt lide
rangerbs´ nr 4 og 5
fastwrite nr 1
Armena - det er en fint logo - men det falder uden for det opsatte rammer med toning og fade af farver.

Et godt råd til alle - hold de klare linie - ikke noget fnider rundt ind i hinanden ting halløj - der simpelthen for svært at arbejde med i vektor

Hoejrup: der var engang hvor man ikke måtte dele ud af andet end point  her exp. Men jeg følger ikke så meget med som jeg gjorde i starten.
Avatar billede fastwrite Nybegynder
17. september 2003 - 23:28 #16
Nyt forslag, lidt baseret på forslag 1:

http://www.tsmedia.dk/eksperten/logo/spm402003/v7.gif
Avatar billede fastwrite Nybegynder
17. september 2003 - 23:29 #17
DET er da i hvert fald ikke gnidet ind i noget, og er et MEGET nemt logo at overføre, hvis man laver det på udskåret folie.
Avatar billede cdc Novice
17. september 2003 - 23:52 #18
ikke helt rentegnet men et hurtigt forsøg: http://hjem.get2net.dk/arntsen/eksperten/logo/CCprint.gif
Avatar billede Slettet bruger
18. september 2003 - 11:11 #19
http://vagadesign.dk/print/ lige nogle hurdige forslag...
Avatar billede lsskaarup Nybegynder
18. september 2003 - 12:36 #20
Jeg kunne da godt tænke mig også lige at vide om mine forsøg er i en helt forkert retning.

Og så skal jeg lige have noget på det klare med hensyn til "Der er frit slag - hvad angår farver og tekst. Det eneste krav er at det er rene farver ( altså ikke noget der fader, toner i i andre farver, rene farver rene linier)".

2 rene farver kombineret giver jo en tredje farve. Jeg vil kalde den ren, hvis der ikke er noget med at farvene fader over hinanden. Altså vi må bruge alle de farver vi synes, der skal bare være en skarp grænse mellem farvene, altså ikke noget med fade. Er det korrekt opfattet ?
Avatar billede schubert Nybegynder
18. september 2003 - 16:05 #21
lsskaarup : ja

Det er fordi logoet skal kunne skæres ud i folie og den kan man ikke arbejde med farver der toner op og ned og ind i hinanden.
Avatar billede fastwrite Nybegynder
18. september 2003 - 23:21 #22
Det gør mit logo v7.gif fx. ikke - så den må være ulta nem at skære ud i folie :o) Men jo ikke sikkert at den falder i jeres smag.
Avatar billede Tony Breindal Juniormester
19. september 2003 - 15:21 #23
Tjaa, et firma der arbejder med gengivelser laver jo i virkeligheden kopier.

CC print adskiller sig så fra de andre ved at gøre det ’rigtigt’ - til den rigtige dato, med den rigtige teknik, til de rigtige kunder, til den rigtige pris … og det har de selvfølgelig ’patent’ på … ;-)

http://carstenfrank.bohr.pil.dk/ccprint/index.html
Avatar billede schubert Nybegynder
19. september 2003 - 22:53 #24
Tak for de mange gode forslag. Det har været utrolig inspirerende at se de kreative forslag der er indkommet.

Vi har valgt at bruge logo2.jpg rra rangerbs. Vi har dog nogle tilføjelser og andet som vi skal have en dialog omkring.

Til alle andre er der hermed de lovede 20 point for at deltage. Rangerbs får de resterende 80 point, men der er oprettet denne: http://www.eksperten.dk/spm/403507 som runder op til de 200
Avatar billede kenp Novice
19. september 2003 - 23:21 #25
schubert ->du må altså heller ikke udlove mere end 200 point ! og her når du op på 320 i alt! det må man ikke.
Avatar billede rangerbs Nybegynder
19. september 2003 - 23:37 #26
tak fordi i valgte mit :D

i kan kontakte mig på.
e-mail - TBC-strike
MSN - TBC-strike

mvh Ranger
Avatar billede fastwrite Nybegynder
19. september 2003 - 23:41 #27
held og lykke med jeres valg. Men hvis jeg må være helt objektiv, så læser jeg logoet som PCC print, og ikke som CCprint - det er måske noget I skal være lidt opmærksom på.

takker for point.