Avatar billede jean.k Nybegynder
16. september 2003 - 21:20 Der er 13 kommentarer

der er en fejl i Mshtml.dll

Jeg har lige installeret win me, og næsten hver gang jeg starter explorer op popper den op med at der er en fejl i mshtml.dll og jeg har installeret ie6 men virker ikke, så ville jeg lige høre om det er en fejl der kan rattes eller...?
Avatar billede rkhdk Nybegynder
16. september 2003 - 21:31 #1
jeg sidder med samme fejl på en PC
http://www.eksperten.dk/spm/400304

har fundet ud at hvis man starter i fejlsikker så kommer fejlen ikke..

hvis du logger på et netværk, så ved at trykke annuller så kommer fejlen heller ikke..

er fejlen kommet direkte efter installe at Win ME? eller har du været på nettet?
Avatar billede jean.k Nybegynder
16. september 2003 - 21:40 #2
Det dykkede lige Pludselig op, men nu har jeg prøvet at downloade noget inde fra http://vil.nai.com/vil/stinger/ og så kørte jeg Stinger. jeg har fået tippet fra http://www.eksperten.dk/spm/379235 så nu vil jeg se om det hjælper.
Avatar billede fromsej Praktikant
16. september 2003 - 23:04 #3
http://www.it-service.sdu.dk/vis.php?side=84 IE 6.0 + servicepack
Opgrader til 6.0
Avatar billede jean.k Nybegynder
17. september 2003 - 07:06 #4
til fromsej.
Skal jeg så bare downloade de to der hedder Internet Explorer 6.0 Full version  og Windows 2000 Service Pack 4  eller ?
Avatar billede fromsej Praktikant
17. september 2003 - 10:41 #5
Window2000 SP4 har du ikke noget at bruge til på en ME, men IE6.0 med SP1 burde løse dit problem.
Derudover skal du lige rundt om microsoft og få opdateret din ME.
Blaster angriber ikke ME.
Avatar billede rkhdk Nybegynder
17. september 2003 - 16:12 #6
Har lige klaret problemet..
opdateret IE fra 5.5 til 6.0SP1 og fejlen er væk ;o)
Avatar billede rkhdk Nybegynder
17. september 2003 - 16:14 #7
så ikke du allerede have installer IE 6.0, men reinstaller den IE 6.0
Avatar billede fromsej Praktikant
17. september 2003 - 16:14 #8
Kommentar: fromsej 16/09-2003 23:04:25 ;o)
Avatar billede rkhdk Nybegynder
17. september 2003 - 16:19 #9
fromsej => har godt set den, så du skal nok få de points ;o)
Det var mere som en bekrætigelse på at det virkede med IE 6.0 SP1
Avatar billede fromsej Praktikant
17. september 2003 - 16:31 #10
Fred være med de point, jeg har rigeligt.*S*
En tilbagemelding fra Jean.K kunne være interessant.
Avatar billede jean.k Nybegynder
17. september 2003 - 19:05 #11
nu har jeg downloade Internet Explorer 6.0 SP1 Full version så nu mangler jeg bare at installere det, jeg skal nok lige give til bage melling om det virker, og nogle points.
Avatar billede jean.k Nybegynder
17. september 2003 - 20:46 #12
Er det den rigtiger jeg har downloade for det hjælper ikke noget den kommer stadig med den mshtml.dll fejl. den jeg har downloadet er : Internet Explorer 6.0 SP1 Full version inde fra http://www.it-service.sdu.dk/vis.php?side=84
Avatar billede fromsej Praktikant
17. september 2003 - 20:53 #13
Hmm, hent den dll fil på google, og erstat den du har inde med den nye.