Avatar billede tbbj Nybegynder
16. september 2003 - 18:00 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

apsping problem fejl

jeg roder lidt med aspping men når nu jeg vil til at bruge det kommer det med en fejl besked jeg har reg filen skal den skal

men det vil ikke hvad gør jeg galt

Server object error 'ASP 0178 : 80070005'

Server.CreateObject Access Error

/driftsstatus.asp, line 7

The call to Server.CreateObject failed while checking permissions. Access is denied to this object.
Avatar billede martinhh Nybegynder
16. september 2003 - 20:55 #1
Du har ikke adgang til komponentet. Det står der også i fejlmeddelelsen, så det er ikke en programmeringsfejl. Kontakt din udbyder, så kan de sikkert hjælpe dig.
Avatar billede martinhh Nybegynder
16. september 2003 - 20:56 #2
Dvs., at ganske vist er det installeret, men du har bare ikke adgang til det.. Fik lige formuleret mig lidt skidt. ;-)
Avatar billede tbbj Nybegynder
16. september 2003 - 22:11 #3
jo min problem er bare at udbyderen er mig selv så jeg kan ikke bare lige ring til nogle!!! men hvad er mit problem
Avatar billede tbbj Nybegynder
16. september 2003 - 22:16 #4
oki! jeg har fundet ud af mit problem
der er en lille fil som hedder aspping.dll som kun var givet rettighedder administrator
Avatar billede tbbj Nybegynder
16. september 2003 - 22:17 #5
så jeg fant selv ud af mit proble eller mange tak til martinhh