Avatar billede gbjensen Nybegynder
16. september 2003 - 16:46 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Cliche og SHTML / SSI

Hej,

Jeg kan ifølge Cliche support ikke have SHTML sider på mit site, og dermed udelukkes server side include i alm. html ?!? Er der andre, der har dette problem, eller en elegant løsning ?

mvh Lars
lj@goodbeer.dk
www.goodbeer.dk
Avatar billede fangel Nybegynder
16. september 2003 - 16:51 #1
PHP - det er en elegant løsning ;)

<?php include("fil.php"); ?>

PHP kan stort set alt - læs selv mere på www.php.net

Morten
Avatar billede gbjensen Nybegynder
17. september 2003 - 08:00 #2
Tak for det Morten, jeg regner også med at omlægge til PHP, men skal først have mit hotel konverteret fra APS/Access til PHP/mySQL

mvh Lars
Avatar billede fangel Nybegynder
17. september 2003 - 15:32 #3
Win maskinerne har vidst stadig support for PHP - bare ikke supported ;)

Morten