Avatar billede salo Nybegynder
26. december 2000 - 13:30 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

hurtig musik til en side

Hej alle
Jeg har en side hvor der hører musik til, som starter når man loader siden. Den er nu som mp3 og tager en hulens tid at loade siden ind.
Musikken der bruges er et ganske almindeligt musiknummer fra en cd... som selvfølgelig derefter er konverteret til mp3.
Jeg har hørt man kan få den til at loade hurtigere ind, bla ved hjælp af \"buffer\"... noget med at den kan spille mens den loader resten af sangen ind. Er det med realplayer? og hvordan søren får jeg den til at spille vha realplayer????
Håber der er en der kan hjælpe.
Avatar billede exe_science Nybegynder
26. december 2000 - 13:50 #1
Hvis du bruger frontpage, burde det kunne gøres meget ledt:

indsæt>avanceret>aktive X object> så finder du f.eks. media player eller det andet du skal bruge det er meget let...

eXe_science
Avatar billede salo Nybegynder
26. december 2000 - 18:17 #2
Jeg bruger ikke frontpage.....
Avatar billede nomiz Nybegynder
27. december 2000 - 12:54 #3
hvad bruger du så?(!)
Avatar billede ezzuk Nybegynder
29. december 2000 - 19:18 #4
det er hvad man kalder at programmere! :-)
Avatar billede salo Nybegynder
29. december 2000 - 20:45 #5
Jeg skriver det i hånden.....
Avatar billede goody-goody Nybegynder
10. januar 2001 - 21:29 #6
Hey salo du skal bare lave din bitrate i mp3en om til fx 64 eller 32 kbit så lyder det ikke helt ligesågodt, men det 64 fylder jo det halve end 128 som er det mest almindelige lav det MONO
det halve igen
Avatar billede salo Nybegynder
26. januar 2001 - 08:12 #7
Ja hvor nemt kan det egentlig være (griner)

Thanks