Avatar billede carindex Nybegynder
06. september 1999 - 12:03 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Nøjagtig kopi af experten.dk

Jeg kunne godt tænke mig en hjemmeside som fungerer næsten 100% som experten. Det drejer sig om en non-profit side som kan hjælpe mange mennesker! Jeg har skrevet en mail til experten men der kom aldrig et svar tilbage!

Jeg forventer stærkt at siden vil få en temmeligt god popularitet og vil også få en del medieomtale.

Men jeg mangler hjælp dvs. samarbejdspartnere.

Jeg kan lidt om html osv. men er ikke helt dus med asp.

Hvem kan hjælpe?
Avatar billede gozar Nybegynder
06. september 1999 - 12:16 #1
Hvad vil du med den hp når vi nu har eksperten her??

Men det lyder intressant!!
Kender desvære ikke så meget til asp
Avatar billede thoeger Nybegynder
06. september 1999 - 12:48 #2
Du skal nok være rimelig hård til asp hvis du skal have ligeså mange funktioner som her på eksperten, og desuden er dette koncept jo også ligesom opbrugt!
Avatar billede carindex Nybegynder
06. september 1999 - 12:49 #3
>gozar det er til ting som ikke hører hjemme på en side som experten (edb)!
Avatar billede carindex Nybegynder
06. september 1999 - 12:53 #4
Jeg er sådan set ligeglad med at konceptet er opbrugt da den hp jeg tænker på vil kunne hjælpe alle folk i alle aldersgrupper. Så hvis man ikke kun tænker i edb så kunne der jo være andre sider med andre temaer, selvfølgelig er edb det mest oplagte men der findes også andre ting!
Avatar billede cybles Nybegynder
06. september 1999 - 13:09 #5
Hej

Jeg er også ude efter at lave noget ala Eksperten det er bare til noget helt andet.

Jeg har tidligere været i kontakt med Eksperten, men fik et alt for dyrt tilbud, ( ca 200.000 kr )så jeg går og tænker på at få det lavet hos en virksomhed i Danmark. Hvorfra jeg har fået et tilbud til ca 1/10 af den pris som Eksperten har givet mig.

Det kunne være sjovt nok hvis vi selv lavede det, men det kræver at vi kan samle en seriøs arbejdsgruppe, hvor vi alle kan bidrage med noget.

Jeg skriver min e-post adresse her og i skal så være velkommen til at skrive til mig, skriv lidt om hvad i vil med det, hvad i kan og så vil jeg lave en opsumering i løbet af denne måned i håbet om at vi har fået samlet en arbejdsgruppe.

Mvh
Anders
arz@mail.kni.gl

Avatar billede carindex Nybegynder
06. september 1999 - 13:29 #6
>cybles god ide!
Du får dine point hvis vi får stillet noget op på benene med den arb. gruppe.
I øvrigt var det da en vanvittig pris, især hvis det er en non-profit side ! Så vil jeg jo mene at man må kunne finde en anden løsning.

Hvis dem fra Experten kunne have gavn af den gode ide som jeg mener at have ville det være bedre for dem at få del i "berømmelsen" end som at pengene.
Avatar billede cybles Nybegynder
06. september 1999 - 13:35 #7
Jeg tror de er rimlig langt med at promote der service, og jeg vil tro at det nok skal lykkeds dem, bare ikke når det er til de priser.

Jeg har også et par super ider til hvordan man kunne lave eksperten til det ultemative board, men jeg syndes at vi skal holde dem inden for vores arbejdsgruppe.

Jeg vil stoppe med at skrive nu og samle op på det om et par uger og som sagt dem som er intresseret i at være med i denne gruppe skal lige en besked her eller på min e-post adresse.

Mvh
Anders
arz@mail.kni.gl
Avatar billede Slettet bruger
07. september 1999 - 12:49 #8
Er det sider, som kan hjælpe private med små huskråd i dagligdagen, og ikke kun edb?
Avatar billede cybles Nybegynder
07. september 1999 - 12:57 #9
Blandt andet...
Avatar billede toaster Nybegynder
16. september 1999 - 05:32 #10
Det lydder som en fornuftig ide. Jeg vil da gerne være med i jeres Arbejdsgruppe men jeg kender bare ikke programeringsproget asp... :(

Toaster@post9.tele.dk

Avatar billede carindex Nybegynder
16. september 1999 - 09:51 #11
>cybles hvornår ringer du til mig?
Har kigget lidt på sagen og lavet noget af login delen!
Avatar billede carindex Nybegynder
30. september 1999 - 14:52 #12
Ingen arbejdsgruppe oprettet!