Avatar billede civilized Nybegynder
16. september 2003 - 13:10 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Feedback på www.civilized.dk

Kast et par ord... Hvad er godt? Og hvad er ikke så godt?

Thomas ;o)

www.civilized.dk
Avatar billede overchord Nybegynder
16. september 2003 - 13:13 #1
Kan ikke se nogen af billederne paa sitet...
win2k IE 5.x er det flash?
Avatar billede civilized Nybegynder
16. september 2003 - 13:16 #2
Jeps... Det er Flash
Avatar billede ckh Nybegynder
16. september 2003 - 13:17 #3
Fra en der synes IE "hjælpebaren" ved billeder skæmmer mere end den nytter... kast lige det her ind i <head> (med mindre du altså synes den er god)

<meta HTTP-EQUIV="imagetoolbar" CONTENT="no">
Avatar billede rangerbs Nybegynder
16. september 2003 - 13:18 #4
Ja, det er flash :D

kan godt li' den måde at billederne kommer frem på med en "forsigtig" og stille fade ;)
synes normalt at sider der er grå hele vejen igennem er kedelige, men det synes jeg faktisk du er slippet ret godt fra..

synes at siden passer perfekt til indholdet, men er det fordi du er så trist og grå? hehe.. ej, synes at det ser rigtig godt ud...

Rigtig gode billeder alle sammen.. er det nogle du selv har taget? :D

mvh Ranger
Avatar billede civilized Nybegynder
16. september 2003 - 13:22 #5
Hej Rangerbs... Tak, men du har ret. Sider der er meget grå er som oftest en smule kedelige, og man kan da også beskylde denne sidde for det selv samme. Men jeg har søgt enkelheden på bekostning af farver ;o) Og nej... jeg er ikke grå og trist, ihvertifald ikke endnu ;o)

chk...

Jeg prøver dit trick... hvad mon der sker ?
Avatar billede civilized Nybegynder
16. september 2003 - 13:23 #6
Billederne er delvis egne billeder og "lånt" ;o)
Avatar billede rangerbs Nybegynder
16. september 2003 - 13:26 #7
ok :P

tak for accepteret svar, men næste gang skal du nok lade spm. stå åbent lidt længere tid, da andre ikke kan se spm. mere

mvh Ranger
Avatar billede civilized Nybegynder
16. september 2003 - 13:29 #8
Ok... Sorry Er lidt ny her på eksperten
Avatar billede rangerbs Nybegynder
16. september 2003 - 13:31 #9
helt iorden :D

ikke noget at sige sorry for.. det er jo kun bedst for dig selv :D

mvh Ranger
Avatar billede ckh Nybegynder
16. september 2003 - 13:46 #10
Mit "trick" fjerner denne her hjælpebar som Mikroblød synes vi har behov for....:
http://www.eyesite.dk/exp/401692/civilized.gif
Avatar billede civilized Nybegynder
16. september 2003 - 14:31 #11
Aha... ja den er helt ufattelig trææææls...