Avatar billede fsa Nybegynder
26. december 2000 - 12:51 Der er 14 kommentarer og
3 løsninger

backup af microsoft outlook

Hvordan tager jeg backup af alle mine oplysninger i Microsoft Outlook?
Avatar billede hanno Nybegynder
26. december 2000 - 12:53 #1
Tag en kopi af din PST fil...

\\\\Hanno
Avatar billede laserzap Nybegynder
26. december 2000 - 12:53 #2
Er det dine mails du mener ???
Avatar billede snowball Novice
26. december 2000 - 13:00 #3
hanno: Jeg har ikke nogen PST fil på den PC jeg sidder ved nu og den kører Outlook.

fsa: Der er 2 muligheder. En nem og en lidt mere besværlig. Den nemme er at starte Outlook er vælge Filer --> Eksporter --> Meddelelser. Det er dog langt fra altid den virker og hvis den ikke gør så må du bruge den besværlige måde.

Den besværlige måde er at finde den mappe dine indbakke, udbakke og de andre filer ligger i. Søg efter filen indbakke (eller inbox hvis det er den engelske ver. du kører med!) så finder du navnet. Stien skulle være noget i stil med denne: C:\\WINDOWS\\Application Data\\Identities\\{9C86D980-63E9-11D4-9BCB-E5D52658283D}\\Microsoft\\Outlook Express\\. Nu kopierer du så bare alt hvad der ligger i denne mappe over i en anden folder. Når du så skal importere alle dine mails igen, så starter du bare Outlook og vælger Filer --> Impoter --> Meddelelser. Så kommer der en lille guide frem hvor du skal vælge hvilken version af Outlook du tog backup fra og så skal du vælge hvor filerne ligger.

Snowball
Avatar billede hanno Nybegynder
26. december 2000 - 13:03 #4
Er det Outlook eller Outlook Express ?!?!?!?!

\\\\Hanno
Avatar billede snowball Novice
26. december 2000 - 13:10 #5
aahhh...Ja der er måske nok en forskel. Så virker det jeg har skrevet nok kun til Outlook Express !!!

Snowball
Avatar billede fsa Nybegynder
26. december 2000 - 18:12 #6
Det drejer sog om Microsoft Outlook og ikke Outloom Express
Avatar billede fsa Nybegynder
26. december 2000 - 18:13 #7
Det er ikke kun mine mails men alle oplysningerne. som ligger på Microsoft Outlook, herunder mail, adresser, kalender m.v.
fsa
Avatar billede fsa Nybegynder
27. december 2000 - 01:00 #8
Når jeg tager kopi af min PST-fil til Microsoft Outlook og jeg åbner kopiet, så kommer der kun en email side frem. hvordan får jeg kalender og alt det andet frem?

fsa
Avatar billede ttw Nybegynder
02. januar 2001 - 14:48 #9
Dine kontaktpersoner skulle gerne ligge gemt i en fil, der hedder PAB til efternavn.. din kalender, derimod, bør ligge i en PST-fil, hvoraf der _kan_ være flere. Alternativt kan du vælge visningen \'Mappeliste\' og eksportere hele balladen (pst) - husk at markere \'Medtag undermapper\'.
Avatar billede tomdane Nybegynder
19. marts 2003 - 12:40 #10
Jeg kan ikke finde nogen fil med *.pab eller *.pst, jeg kører Outlook fra Office 2000 på XP. Jeg plejer at eksportere, men vil egentlig hellere køre en bat-fil med en xcopy-funktion, så jeg er meget interesseret i at finde de originale outlookfiler og så bare xcopy dem. Så kan jeg nemlig nøjes med at dobbeltklikke på en bat-fil på desktoppen.

Er der nogen som har fundet filplaceringen i Outlook 2000 ?

Thomas
Avatar billede lrm Nybegynder
29. maj 2003 - 11:12 #11
men findes der ikke er program der kan tage denne backup for mig?

til outlook Express findes der et genialt program der hedder e- backup det tager også backup af links, adr bog og hvad man allers ønsker - det understøtter desværre ikke Outlook :(
Avatar billede snabeljan Nybegynder
10. juni 2003 - 13:13 #12
Der findes et program fra MS, der hedder Pfbackup, som kan lave backup af din Outlook (altså ikke Outlook Express). Jeg har det liggende og kan mail'e det, hvis du ønsker!

Hvis man ikke kører op imod en Exchange-server, så kører du på en *.PST fil. Den ligger normalt i

C:\documents and settings\<loginnavn>\Lokale indstillinger\Application Data\Microsoft\Outlook

Mvh
Jan
Avatar billede tomdane Nybegynder
11. juni 2003 - 22:52 #13
jeg ville meget gerne have en kopi, send venligst til td@dkic.dk, tak.

Mvh,

Thomas
Avatar billede snabeljan Nybegynder
12. juni 2003 - 13:09 #14
Forresten virker PFBACKUP både m. Outlook XP og er et godt stykke bagudkompatibel. Har prøvet på Outlook 97. Den virker forresten også m. Outlook Express.

/snabeljan
Avatar billede Slettet bruger
01. maj 2008 - 10:27 #15
tomdance, kan jeg evt. også få programet?
Avatar billede bondester Nybegynder
01. maj 2008 - 10:34 #16
Programmet har virket på alle versioner jeg har kørt af Outlook og kan gratis hentes her: http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=da&FamilyID=8b081f3a-b7d0-4b16-b8af-5a6322f4fd01
Avatar billede Slettet bruger
01. maj 2008 - 10:45 #17
takker