Avatar billede skringstrup Praktikant
16. september 2003 - 11:23 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

problemer med lydkort/driver

er der nogen der ved hvad der kan ligge til grund for manglende lyd på en bærbar dell, eller det vil sige der er lyd men det er så svag at man ikke kan høre det. Driverne er opdateret med det sidste nye, der er skruet op - alt seer rigtig ud - den er nyformateret med XP, intet ser ud til at hjælpe
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
16. september 2003 - 14:46 #1
Er driverne fra Dell's hjemmeside ?
Præcis hvilken en Dell bærbar er det ?
Avatar billede skringstrup Praktikant
16. september 2003 - 15:40 #2
Det er Inspiron 8000- ja driveren er fra Dell's hjemmside - driver for lydkort ESS 3i
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
17. september 2003 - 00:15 #3
Her er en del dokumentation:
http://docs.us.dell.com/docs/systems/plav/help_en.exe

Blandt andet denne info: (det lyder for mig som om du muligvis har skruet ned for volumen på knapperne)

Increase or decrease the speaker volume with these buttons. Alternatively, you can increase speaker volume by pressing  and decrease speaker volume by pressing  .

You can enable or disable (mute) the integrated stereo speakers or external speakers by pressing both of the volume control buttons simultaneously or by pressing  . When you mute music, the computer may take a moment to respond. Certain audio utilities installed on your computer also allow you to control speaker volume.