Avatar billede finn34 Nybegynder
15. september 2003 - 19:54 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

musik.tdconline.dk

Jeg ville lige se lidt nærmere på det her TDC Online Musik.
For at blive oprettet skal de have ens email adresse og password. Men jeg har TDC Bredbånd Professionel, der følger ikke nogen email adresse med, kan jeg så ikke bruge TDC Online Musik ?
Avatar billede dj.iceman Nybegynder
15. september 2003 - 20:32 #1
Du kan bare oprette en gratis email på http://www.ofir.dk eller www.hotmail.com
Avatar billede x-lars Novice
15. september 2003 - 20:38 #2
Jeg har også TDC bredbånd proff. og en anden internetudbyder. Ingen problemer. Du bliver spurgt om TDC-mailadresse og der er så en knap til "har ikke TDC-mail". Det virker i øvrigt fremragende, men hvis du køber numrene til brænding, så vær sikker på, at du får sikkerhedskopieret dine licenser.
Avatar billede finn34 Nybegynder
15. september 2003 - 20:50 #3
Kan det tænkes de har ændret på det, for der står:
For at blive medlem af TDC Online Musik skal du have et aktivt internetabonnement hos TDC.
Du skal bruge din mailadresse og kodeord (til din mailboks ), for at registrere dig som medlem - og fremover ved login.
Avatar billede x-lars Novice
15. september 2003 - 20:55 #4
Har lige været inde at kigge efter. I en linie, der kommer lige efter det, du citerer, står der; "Hvis du ikke er TDC-kunde så login her". "login her" er understreget og i linkfarve. Det skal du klikke på.
Avatar billede finn34 Nybegynder
15. september 2003 - 21:18 #5
jeps, har fundet linket, men desværre bliver man blot ledt til en side der igen kræver mailadresse og kodeord. jeg er forvirret ;-)
Avatar billede x-lars Novice
15. september 2003 - 21:25 #6
Jah, nu er jeg jo sluppet ind, så jeg får bare præsenteret min mailadresse og skal indtaste mit password - jeg kan faktisk ikke huske, hvordan jeg kom videre den første gang - men jeg ved, at det kan lykkes. Prøv at lede efter felter med "ny bruger", "ny konto" el.
Avatar billede finn34 Nybegynder
15. september 2003 - 21:44 #7
Du får point x-lars for din tålmodighed med mig :-)
Avatar billede x-lars Novice
15. september 2003 - 22:29 #8
Takker, men kom du ind?
Avatar billede finn34 Nybegynder
15. september 2003 - 22:49 #9
Næ det lykkes ikke, så jeg tændte radioen istedet, det er også gratis.
Jeg har sendt en mail til dem, må se hvad de siger.