Avatar billede tuctoh Nybegynder
15. september 2003 - 18:25 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

12 volt adapter

Hej,

Jeg leder efter en 12 volts adapter, til brug til en hub.
Skal ikke give særligt stor mængde strøm - sådan en standard én. Lille rundt stik i den ene ende, og 220 volt i den anden :p

Kender i et link til hvor jeg kan købe sådan en billigt - eventuelt i hvad for en forretning jeg kan købe dem?
Avatar billede tuctoh Nybegynder
15. september 2003 - 18:28 #1
nej hov, det er da forkert... tjekkede lige specifikationerne på enheden.

Det jeg skal bruge er:

O/P: DC 5V 2A

det vil sige 5 volt... det bliver vist lidt sværere :p sorry
Avatar billede freet Nybegynder
15. september 2003 - 18:40 #2
Avatar billede tuctoh Nybegynder
15. september 2003 - 18:54 #3
øhh... en bot til counter-strike kan jeg ikke rigtigt se at er relevant :s
Avatar billede elvis77 Nybegynder
15. september 2003 - 19:17 #4
Hmmm, på www.biltema.dk så har de en der kan give både 4,5 og 6 volt der er billig, men hvis der ikke ér en spendings regulator i din hub kan det måske give problemer. I mange ting der benytter adaptere er der en egen regulator indeni og hvis der er det så er der ikke noget problem at benytte en der giver 6 volt. Du kan eventuelt åpne din hub og se om der er en lille svart dims med tre ben der er merket med 7805 (eventuelt med nogle bokstave foran eller efter) lige ved pluggen til adapteren, hvis der er det så går der fint med 6 volt.
Avatar billede tuctoh Nybegynder
15. september 2003 - 19:26 #5
ahh, er ikke vild med at gøre sådan noget med en enhed til 700 kroner...

Men dem som biltema har, er de ikke gode nok til at give korrekt spænding da?
Avatar billede elvis77 Nybegynder
15. september 2003 - 19:53 #6
Du skulle ha 5 volt og de giver 6 volt.
Avatar billede tuctoh Nybegynder
24. september 2003 - 12:33 #7
jeg lukker hvis der ikke er nogen som ved hvor jeg kan få én på 5 volt lige ud :( vil ikke risikere min print server på en forkert volt :s
Avatar billede tuctoh Nybegynder
11. oktober 2003 - 13:30 #8
øv, lukker :(