Avatar billede blood Nybegynder
26. december 2000 - 00:36 Der er 20 kommentarer og
1 løsning

grineflip

har du glemt hvad du lavede til den sidste fest fordi du var for fuld så find svaret her www.MORTEN.SUBNET.DK

den der griner mest får pointsne
Avatar billede nomiz Nybegynder
26. december 2000 - 00:41 #1
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAA
Avatar billede nomiz Nybegynder
26. december 2000 - 00:42 #2
Skal jeg grine mere?
Avatar billede mesterlars Nybegynder
26. december 2000 - 00:43 #3
*fnis*
Avatar billede madd Nybegynder
26. december 2000 - 00:44 #4
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
MUHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
*GGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG*

Haha! Jeg kan godt huske hvad der skete efter festen... jeg stak kællingen en flad og skød hende med \'fars gun\'!!!!!!
hAHhEheAahehEhAheEhAhEhE

Jeg må have vækket hele opgangen da jeg fik grineren over den!

/MadD
Avatar billede tommyp Nybegynder
26. december 2000 - 00:44 #5
Det er nu set sjovere.... Intet nyt under solen her! GAB!
Avatar billede lordcyrik Nybegynder
26. december 2000 - 00:45 #6
- Kl. er 00:30 og festen er på sit højeste. Batman sidder på trappen...
Batman: Hej, Lord Cyrik
Lord Cyrik: Hej Batman *BØØØVS*. Hygger du dig?
Batman: Nææh, egentlig ikke, men det kan jeg da se at du gør...
Lord Cyrik: Hvad mener du...
Batman: Jeg så dig da lige komme op fra kælderrummet med Supergirl i hånden!
Lord Cyrik: (( Kunne han virkelig se det? ))
Lord Cyrik: Øh... b... Øøhh...
Batman: Det synes jeg altså er lidt ulækkert...
- Batman rejser sig...
Lord Cyrik: (( Shit - hvad fanden har jeg også lavet?! Nå, det er forhåbentligt glemt i morgen ))
- I samme øjeblik skriger en person \"AAAADDD!!\"
- Du er straks klar over hvad der er sket. Batman har altid haft den dumme vane at skulle fortælle ALT hvad han får at vide videre til alle sine bekendte...
Lord Cyrik: (( Jeg må nok hellere se at komme ud herfra ))
- Du vader hurtigt hen mod udgangen, men skal forbi en masse mennesker - skide fuld. Det går lidt langsomt.
Lord Cyrik: (( Snart ude... !! ))
- Men pludselig stoppes musikken og Fantomet skriger efter dig...
Fantomet: Hey, Lord Cyrik! - Hvad er det jeg hører?
- Du kigger på Batman som i samme øjeblik vender hovedet den anden vej... han griner sgu oven i købet!
Fantomet: Supergirl står lige her - kom herhen!
- Dit ansigt svulmer op og bliver helt hvidt. Heldigvis kender du Julemanden ret godt og du ved derfor hvor faderen gemmer sit \'legetøj\'.
Fantomet: Kom nu her, lille skæv svampefed hængeho agtig dværg mongol!
- Da der er stille går Fantomet ud for at se hvor du er blevet af...
Lord Cyrik: Så du kalder mig \'lille skæv svampefed hængeho agtig dværg mongol\', hva, Fantomet? - Jamen så må jeg jo kalde dig på skideren!
- Du trækker et flot stykke \'legetøj\' frem fra bag din ryg.
- Det er faderens nye Multiple Fire Rocket Launcher Mark 25!
Fantomet: Hmppphhhh (!!)
Lord Cyrik: Er det det eneste du har at sige, hva\'?
- Det ser ud som om en rumstation er på vej ud af røvhullet, fjæset er mega hvidt og han har konstant fokus på den lede Multiple Fire Rocket Launcher Mark 25.
...
- Du trykker på aftrækkeren velvidende om antallet af kugler i faderens Multiple Fire Rocket Launcher Mark 25 - ingen!
- Og så glider den store ting vi alle har ventet på ud i Fantomet\'s bukser!
Supergirl: Lord Cyrik!
Lord Cyrik: Supergirl!
Supergirl: Jeg elsker dig, Lord Cyrik!
Lord Cyrik: Jeg elsker også dig, Supergirl!
- hun løber ivrigt imod dig i en helt ny hvid g-streng!

*GGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG*
Avatar billede vandhunden Nybegynder
26. december 2000 - 00:50 #7
LÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅL

--> tommyp, hvor? (Urls?)
Avatar billede vandhunden Nybegynder
26. december 2000 - 00:52 #8
Pis, hans var længst, jeg prøver lige igen.
LÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ
Avatar billede lordcyrik Nybegynder
26. december 2000 - 00:54 #9
jaa...men alt det folk griner når de læser hva jeg lavede en mørk aften for 6000år siden lægger vi bare til...så skulle den sag være ude.. :o)
Avatar billede Slettet bruger
26. december 2000 - 00:55 #10
<;o) Ho ho ho hooooo hooooooo hooooooo ha ha ha (o;>
Avatar billede nomiz Nybegynder
26. december 2000 - 00:58 #11
Jeg grinede først!! :)

/vh
Simon
Avatar billede Slettet bruger
26. december 2000 - 01:24 #12
Står der noget om det normiz HA HA HA HA HA HA HA HA HA ho ho ho ho <;o)
Avatar billede Slettet bruger
26. december 2000 - 01:25 #13
Ho ho ho jeg spurgte om en Julefrokost jeg skal til i mogen hi hi hi hi, Sådan for lige at være på forkant med begivenhederne hi hi hi
Avatar billede theportal Nybegynder
26. december 2000 - 01:27 #14
He he, det er mit script (tjek copyrighten i bunden), der er 50 point til den der finder hans email, han bliver fandt sagsøgt i bund :)

Mvh.

Nicolai Kofoed
Developer, The Portal
Avatar billede blood Nybegynder
26. december 2000 - 01:55 #15
;-)
Avatar billede thomas_it Nybegynder
26. december 2000 - 02:03 #16
hvor fik pointene...
Avatar billede blood Nybegynder
26. december 2000 - 02:10 #17
thomas_it >> vandhunden!!!!

theportal >> skriv dog til Subnet
Avatar billede vandhunden Nybegynder
26. december 2000 - 11:20 #18
Jaja, men nu grinede jeg jo altså også mest.
Oga hvad er det sjove i at læse om at være til fest med Batman...

Det er helt forbandet hvad man vil gøre for 30 point .o0:-)
Avatar billede theportal Nybegynder
26. december 2000 - 14:09 #19
Jeg har skrevet til subnet, og til webmaster@morten.subnet.dk

Venter på svar, og ellers tager jeg sagerne i egen hånd, og kontakter nogen der har forstand på copyright loven!
Avatar billede mesterlars Nybegynder
26. december 2000 - 14:47 #20
theportal <

Det kan jeg godt forstå. Det script der er virkelig noget du bør tage patent på. Du kan blive mega rig på det.
Avatar billede theportal Nybegynder
26. december 2000 - 15:03 #21
Mesterlars, det var ikke på den måde, og man kan ikke tage patent på sådan noget.

Men hvis nogen tager noget uden at spørge først, så er det jo forkert. Men jeg regner med at Subnet fjerner det!