Avatar billede mussedenseje Nybegynder
15. september 2003 - 14:58 Der er 3 kommentarer og
4 løsninger

Hvor kan man lære Mysql

Hej!
jeg står og har lavet en hjemmeside i acces men så fandt jeg ud af at mit webhotel ikke undersøtter acces.
Nu er mit spørgsmpl så hvor kan man finde en guide der nemt kan sætte mig ind i grund principperne ve mysql?
MVH Brian
Avatar billede viciodk Praktikant
15. september 2003 - 15:01 #1
Avatar billede troev Nybegynder
15. september 2003 - 15:01 #2
www.webcafe.dk er der gode tutorials om at bruge MySQL sammen med php.
Men du bruger måske asp?
Avatar billede Slettet bruger
15. september 2003 - 15:01 #3
Avatar billede riversen Nybegynder
15. september 2003 - 15:03 #4
Bogen "Beginning databases with mysql" er meget god, synes jeg.
Avatar billede nak-m Nybegynder
15. september 2003 - 15:06 #5
Du kan også lære en del vha. deres dokumentation:
http://www.mysql.com/doc/en/index.html
Avatar billede viciodk Praktikant
15. september 2003 - 16:21 #6
nak-m -> Nice one! :)
Avatar billede mussedenseje Nybegynder
15. september 2003 - 16:25 #7
Ja jeg bruger asp. Det var lidt træls at jeg først bagefter fandt ud af at b-one ikke understøtter asp, men så kan man jo lære at læse ordentlig efter